Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Tandrems skift Lancer 04 st.car 1,6

Hvis prisen er med moms så er 15 år 1 uge siden #24008

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Hvis prisen er med moms så er det billigt nok

Vi skifter Tandrem Remhjul Vandpumpe Srem V rem vores pris 4100kr uden vandpumpe 3300kr

Men det med vandpumpen kommer jo helt an på hvad bilen har kørt ,jeg ville ikke skifte den hvis den kun har kørt 100000km

Og jeg tror ikke der er nogen der dækker noget hvis det viser sig pumpen bliver utæt efter at bilen har fået lavet tandrems skift måske efter 2000km

Så igen folk bestemmer jo selv

Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Jo de dækker da.. 15 år 1 uge siden #24009

• Sigma-3.0-v6
  • Sigma-3.0-v6's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 2
Hvis du har været på et værksted og værkstedet de mener hans vandpumpe ikke fejler noget og de skifter alleremme og remhjul osv. og aflevere den tilbage som færdig og vandpumpen ryger efter blot 2000km så skal firmaet da dække for så har de taget fejl.. Firmaet stiller jo en garanti om at det hele virker nu indtil næste service hvis den bliver velligholdt som bogen forskriver...

Vælger man derimod selv at den ikke skal i har de lagt ansvaret fra sig på PUMPEN...

Med venlig hilsen

Tommy Pedersen

Ps. Sigma GT, Fordi jeg kan og fordi jeg er den eneste :-)

Jo de dækker da.. 15 år 1 uge siden #24010

• Søren :-)
  • Søren :-)'s profilbillede
Sigma-3.0-v6 skrev:

Hvis du har været på et værksted og værkstedet de mener hans vandpumpe ikke fejler noget og de skifter alleremme og remhjul osv. og aflevere den tilbage som færdig og vandpumpen ryger efter blot 2000km så skal firmaet da dække for så har de taget fejl.. Firmaet stiller jo en garanti om at det hele virker nu indtil næste service hvis den bliver velligholdt som bogen forskriver...

Vælger man derimod selv at den ikke skal i har de lagt ansvaret fra sig på PUMPEN...

det vil sige at når bilen har været til service og bilen går istykker laver de sku da ikke bilen unden beregning for man kan ikke foreud se at vandpumpen ryger så det bliver bare dobbelt udgift og hvad koster en vandpumpe og det kan ikke koste meget ekstra at (vandpumpen bliver skiftet (læs evt i ris/ros)

Hm 15 år 1 uge siden #24011

jeg ville sku da også til enhver tid skifte den vandpumpe og bruge de 15min og 1000kr mere på at skifte den, alt andet er da tåbeligt, hvis lortet nu brækker sig dagen efter dækker de sku ikke en skid, det er jo alm slid. og kan slet ikke forstå hvis et AUTORISERET VÆRKSTED anbefaler IKKE at skifte den, det er da helt væk fra vinduet. de ved jo at den kan gå ugen efter, og så skal de på den igen, men det er selvfølgelig også bare 2x det samme arbejdsløn, da hele lortet jo skal skilles ad en gang til, så det er nok bare for at få flere penge i kassen... sådan er verden desværre sat sammen :(

SÅ SKIFT FOR GUDS SKYLD VANDPUMPEN NÅR DU ER DERINDE. :D

Det var lige ordene fra mig... :D

Jeg giver Junior, helt ret, 15 år 1 uge siden #24013

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Jeg giver Junior, helt ret, skift den pumpe, og vær sikker på at det hele er iorden, jeg skifter pumpe ved hvert tandremskift, det er dog kun gjort en gang på min nye galant gti, det var Junior der ordnede det " thumbs up"

Remstremmer! 15 år 1 uge siden #24006

• Frederik Andersen
  • Frederik Andersen's profilbillede
Ja, selvfølgelig skal man skifte remstremmeren når man når der ind alligevel.

Remhjulet er kun konstrueret til at køre 90.000 km. alt derudover er kun godt.

Tid til at oprette siden: 0.266 sekunder