Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Få rettet alufælg op

Få rettet alufælg op 15 år 2 uger siden #3794

• darupe
  • darupe's profilbillede
Ja, nu kunne mine fælge ikke helt klare nedsunkne brønde og huller i vejene mere. Den ene af mine 17" fælge er derfor nu så skæv, at bilen desværre hopper især når man kører langsomt. Jeg vil derfor høre, om nogen ved om man kan få rettet dem op igen og evt. hvorhenne? Det må meget gerne være et sted her på djævleøen aka sjælland

PS: Skaden er ikke sket ved kantsten, men mit højre forhjul møder ca. 6 nedsunkne brønde til og fra DTU i Lyngby. Fælgen får derfor mange tæsk på det højre forhjul og mange gange er brøndene lagt så dumt at de både er sunket, men også ligger i et sving hvor man ikke kan undvige. De andre er typisk på veje med modkørende og der kan jeg ikke altid undvige netop pga. modkørende bilister.

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Fælge opretning. 15 år 2 uger siden #23988

• Sigma-3.0-v6
  • Sigma-3.0-v6's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 2
Jeg ved der er et firma i ringsted som kan fjerne ridser og rette fælge op. Kan bare ikke huske hvad det hedder. Desværre.

Så må du købe nogle mindre fælge så du kan få lidt større profil på så er der en større chance for dine fælge ikke bliver skæve :-) Men belastende er det da.

Med venlig hilsen

Tommy Pedersen

Ps. Sigma GT, Fordi jeg kan og fordi jeg er den eneste :-)

Prøv ham her 15 år 2 uger siden #23989

• Rebil
  • Rebil's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
  • Modtagne TAK: 3
Hej.

Prøv at ringe til:

Ørslev Autotransport

Nykøbingvej 26, Ørslev

4200 Slagelse

Mobil: 21422218.

Han Hedder Thail, har selv haft brug for ham med gode resultater

Carisma fan over en hals

hvis jeg var dig ville jeg 15 år 2 uger siden #23990

• Billen
  • Billen's profilbillede
hvis jeg var dig ville jeg nok tage fat i myndighederne f.eks. vejdirektoratet og så bede om noget erstatning.

du kan ogsåblive vejrapotør via dette link <a href="www.vejdirektoratet.dk/imageblob/image.asp?objno=209339">www.vejdirektoratet.dk/imageblob/image.asp?objno=209339</a> :)

Steve Steiger 15 år 2 uger siden #23991

• Phliplip
  • Phliplip's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 3
Det er rigtigt at der ligger en fælgopretter i Ringsted, men der skulle også ligge en rigtig dygtig fælgsmed i Haraldsted lidt uden for Ringsted.

Steve Steiger
<span class="street-address">Kastrupvej 50
<span class="place-name">Haraldsted
<span class="postal-code">4100 <span class="locality">Ringsted

57 60 02 76

Ja, dem med stramt ophæng og 15 år 2 uger siden #23992

• Knightmare
  • Knightmare's profilbillede
Ja, dem med stramt ophæng og lavprofil dæk burde sgu få noget rabat på den grønne afgift / vægtafgift taget i betragtning hvor meget DKs ofte dårligt anlagde veje slider på bilen. Kender kun alt for godt det med huller og sunkne rister.

Men nu der er blevet bragt på bane, er der så nogen der ved, hvor man kan få rettet fælger op i Jylland?

• Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.177 sekunder