Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Sporing efter skiftet styrekugler

Sporing efter skiftet styrekugler 15 år 3 uger siden #3775

• Fanoer
  • Fanoer's profilbillede
Skal man have sporet bilen efter man har skiftet styrekugler? eller kan man på nogle måder undgå dette?

Der er jo ingen grund til at gå ud og give penge for dette hvis man kan lade være. Og hvor meget vil i skyde det til hvis man skal ud og have den sporet alligevel.

Et andet spørgsmål omhandler hjemmesiden "reservedele.dk" Det ser ud til at priserne derinde er i orden, men er der nogen af jer der har hørt godt eller dårligt om stedet. Jeg skal have købt et flexrør til galant Glsi 2.0 aut. som nok ligger omkring 200 kr. på hjemmesiden.

Vh. Fanoer

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Få det gjort! 15 år 3 uger siden #23931

• petermedt
  • petermedt's profilbillede
Det plejer at koste mellem 400 - 800 kr at få den sporet, alt efter værksted. Jeg har selv gode erfaringer med mindre væksteder og du kan lynhurtig mærke en korrekt sporing. Alternativet er en overbelastning af dit styretøj og så kan det ske at være en bærearm eller i ekstreme tilfælde en tandstang og så snakker vi over 10 K. Så bid lommesmerten i dig! ;-)

Fik det selv gjort efter styrekugler da den nærmest krængede over hvis jeg drejede alt det den kunne, og jeg gav 350 kr. i jyske dollars så det var til at komme over, men sikke det hjalp på dækslid og køreegenskaber.

Du kan godt skifte styrekugle 15 år 3 uger siden #23932

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Du kan godt skifte styrekugle ude at spore den tag den gamle af og tæl hvor mange gange du har drejet den gamle af og du har jo også stadig kontra skruen på så sæt den nye på med samme omgange ind til kontra skruen

Vi har lige gjort det på min og den kører fint lige ud

Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.152 sekunder