Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Galant 2,0 GLSI årg. 91. Start problemer

Galant 2,0 GLSI årg. 91. Start problemer 15 år 2 måneder siden #3751

• Rosenhoej
  • Rosenhoej's profilbillede
<div id="content-area"><a jquery1270391513859="25" name="up"></a><div class="forum-post-header"> </div><div class="top-post forum-comment clearfix"><div class="forum-post-wrapper"><div class="forum-comment-right clearfix"><div class="post-title"><div class="author-pane"><div class="author-pane-inner"><div class="author-pane-first"><div class="author-pane-icon"> </div><div class="author-pane-name-section"><span style="text-decoration: underline">Jeg prøver lige en gang til efter jeg er blevet medlem .:</div><div class="author-pane-name-section"> </div><div class="author-pane-name-section"> </div><div class="author-pane-name-section">Hej.
Håber der er en herinde der har et par tip.
Pludselig i dag da Mitsi stod og gik tomgang gik hun i stå !!</div></div></div></div></div><div class="content">Når jeg prøver og starte, tænder den på et par cylindrer som om den gerne vil starte, i heldigste fald kører den et par sekunder, så er det slut.
Det er som om den ikke får nok bensin, er der en måde og kontrollere om pumpen giver nok bensin på ??

Der var en herinde der nævnte noget om et par store kondensatorer i styreboksen som kunne begynde og "svede", og så var de færdige, jeg har haft "boksen" ude, og den ser fin ud indeni, intet der ser ud til at være brændt el. sveder.

Som sagt, håber der er et par tip og hente der inde.

Hilsen
Jens.

</div></div></div></div></div>
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Det kan sagtens være din 15 år 2 måneder siden #23809

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Det kan sagtens være din styreboks selv om du ikke kan se noget brandt eller svedet

Jeg kan skaffe ombytter bokse med 2 års garanti

Du kan få den for 1575kr og så kan du prøve den, hvis ikke det er fejlen så for du 1500 kr tilbage så koster det dig kun 2 gange fragt at udelukke det

Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Galant 2,0 GLSI årg. 91. Start problemer 15 år 2 måneder siden #23810

• Rosenhoej
Hej Nully

Tak for dit svar, inden jeg skifter styreboksen ville jeg gerne prøve om pumpen virker, når jeg tager trykslangen fra filteret ( der er gennemløb i filteret!! ) der er monteret på manifoldet med indsprøjtningsdysserne af, og prøver at starte, kommer der ingen bensin ud af slangen !!!

Kan dette også skylles styreboksen, el. er pumpen stået af ??

Hvad mener du ?

Mvh

jens

Ja styreboksen giver signal 15 år 2 måneder siden #23811

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Ja styreboksen giver signal til dysserne om at åbne klikker dit benzin relæ

Det kan godt være pumpen sæt tænding på bilen så burde du kunne høre den kører nede ved venstra baghjul

Vedhæftninger:
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Styreboks 15 år 1 måned siden #23812

• Fanoer
  • Fanoer's profilbillede
Det lyder umiddelbart som om du har samme problem som jeg havde. Jeg har også selv en GLSi årg. 91. Kunne heller ikke starte bilen, men fik den startet hvorefter den gik ud, når man trykkede det mindste på pedalen. Jeg fik sendt en ny Styreboks fra nully, og siden da har der ikke været noget. Det er i hvert fald værd at prøve med den boks inden du skiller resten af bilen ad.

Galant 2,0 GLSI årg. 91. Start problemer 15 år 1 måned siden #23813

• Rosenhoej
Hej igen.

Det ser ud til at problemet er løst, jeg var idag hos "huggeren" og finde en anden bensin-pumpe, jeg tror det var stelforbindelsen på den gamle pumpe der var defekt/iret, der hvor kablet går igennem pumpeflangen, ihvertfald kører Mitsi fint igen efter jeg satte den "nye" pumpe på.

Men i skal have mange tak for jeres indlæg,

MVH

Jens

• Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.197 sekunder