Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Hjælp til colt 10/95

Hjælp til colt 10/95 15 år 1 måned siden #3669

• Nordjyden2010
  • Nordjyden2010's profilbillede
Hej

Jeg står og lige har købt en colt 1,3 glxi .. men der skal laves lidt på den. der skal nye tårnlejer i den forand, måske nye hjullejer... og med tiden en ny gearkasse...

Grunde til at jeg skriver det sådan er at jeg ærlig talt ikke ved det.? Det er min første mits..og har fået af vide at de godt kan "synge" lidt i gearkassen, og det ikke betyder at den er slidt...

Når jeg køre inde i byen kan jeg høre at den ligesom "skuer" lidt i det... om det er gearkassen eller hjulleje kan jeg ærligtalt ikke finde ud af, men har sat mig for at starte med at skifte tårnlejer og så tag en ting af gangen. Mit problem er dog at jeg ikke har råd til de priser mekaniker i aalborg tager... så håber på at der er nogen herinde der kan hjælpe mig med tårnlejer i første omgang, og måske hjælpe mig med at finde ud af hvor de lyde kommer fra?... self. betaler jeg for det... kan bare ikke klare de priser heroppe i aalborg lige nu når man er på dagpenge. Jeg er villig til at køre langt...meget langt hvis nogen herinde kan hjælpe eller kender en der kan og vil.... stumperne skal jeg nok selv medbringe.

En anden ting... jeg læste lige om gearolie herinde... colten som jeg har hvad skal den have af olie i gearkassen? hvad er bedst? og hvad vil være bedst til motoren?... håber ikke det blev for mange spørgsmål...

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Kontakt 15 år 1 måned siden #23563

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Kontakt <a href="www.mitsuklub.dk/medlem/exn">www.mitsuklub.dk/medlem/exn</a>

Han kan lave det for dig,han laver alt for mig ovre i det mørke, og vi laver alt på Sjælland og fyn

Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Nully...Tak 15 år 1 måned siden #23564

• Nordjyden2010
  • Nordjyden2010's profilbillede
Nully...

Tak :-)

• Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.147 sekunder