Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Tips om Colt 1,3 95´er ...

Så nu fik jeg sgu hentet 15 år 2 måneder siden #23505

• Nordjyden2010
  • Nordjyden2010's profilbillede
Så nu fik jeg sgu hentet dutten... og som en lille ekstra service havde han lige skiftet olifilter og olie...vand o.s.v... så alt er nu skiftet... uden merpris. Tror sgu jeg vil have en dut mere... så kan konen få denne her og fræse rundt i :-) meeeen nu skal jeg lige nyde den lidt først...

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Ja der er nogle seriøse 15 år 2 måneder siden #23506

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Ja der er nogle seriøse mennesker flot af ham og tillykke med bilen

Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

SÅ....!!!  ... "er noget for 15 år 2 måneder siden #23507

• Nordjyden2010
SÅ....!!! ... <em>"er noget for godt til at være sandt, er det sikker ikke sandt"</em>... dette har jeg måtte erkende med min nykøbte Colt her den anden dag.... (læs tidligere indslag)

Jeg har en gammel ven som har en synshal i aalborg.... jeg kørte idag hen til ham for at sige hej, og vise dytten frem. Han siger at godt nok er den synet, men lad os da lige få den op på liften og se lidt på den..... Han kan se at den højre bærearm er skiftet med en anden brugt.... intet galt i det siger han.... men for en sikkerhedsskyld taster han lige nummerpladen ind i sin pc, og kan se at den er BETINGET-SYNET!! da der er en revne i tandstangsmanchetten !! ergo var den faktisk ikke lovlig :-(

Motoren "sveder" lidt i bunden... og tårnhjulslejet skulle skiftes da det "skuer"... jeg kan allerede nu se pengende fosse ud af lommen.. :-( har ærlig talt ikke råd til det lige nu.... så glæden var noget kort.

Han fortæller mig så at det faktisk er den tidligere ejeres ansvar at det bliver lavet..... men hvad gør jeg nu?? og hvordan står jeg rent lovmæssigt... Jeg har IKKE omregistreret den endnu!! og agter heller ikke at gøre det endnu før der er afklaring på dette her.... men er der nogle af jer derude der kan hjælpe med gode råd?? !!!

eller er der en god sjæl derude der kender en der kender en der kan hjælpe mig med at få det lavet måske.... har ikke penge til en mekanikker til fuld pris så at sige....

jeg er parat til at køre landet tyndt hvis nogen kan hjælpe.... :-( ....

Hilsen

Jens

15 år 2 måneder siden #23508

• Nordjyden2010

tja det med ikke at ville 15 år 1 måned siden #23509

• Billen
  • Billen's profilbillede
tja det med ikke at ville omregge bilen, det skal du nok være lidt forsigtig med da det er et lovkrav at du gør det senest efter 3 uger, ellers klipper de pladerne når du bliver stoppet :colors:

men tag da kontakt til sælger og snak med ham om tingene.

Prøv lige at tale med sælger 15 år 1 måned siden #23510

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Prøv lige at tale med sælger først

Ellers må du skrive hvad du skal have lavet, jeg har en i Horsens der kan lave det til en pris du har råd til

Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Tid til at oprette siden: 0.164 sekunder