Opdate:
Jeg har nu snakket med sælger igen, og han vidste faktisk ikke at det ikke var lavet, da det var hans ven som er mekaniker der har lavet det. Men vi aftalete at han får lavet det med tanstangen, da det var en betingelse på at den var nysynet og godkendt

så langt så godt....
Men jeg sidder stadigvæk tilbage med nogle ting der skal laves på den før det er ok at køre i.... og Nully... jeg vil meget gerne høre lidt mere om ham du kender
Det er første gang jeg har en mits...men ikke sidste gang da jeg er faldet for både sigma,eclipse... men der går lige 1 år endnu

så får fruen colten... den er hun allerede ved at overtage nu da hun syntes det er en "sød bette ræser" he he... Nå men colten skuer noget i tårnlejet så det skal skiftes.... jeg syntes også at gearkassen "synger" lidt så vil også have lavet det.... og måske hjullejer... men nu må jeg tage det en ting af gangen.... Nully.... du må meget gerne kontakte mig...det vil jeg blive glad for... der er sikker flere ting på bilen der skal laves med tiden...Håber jeg kan gengælde hjælpen på en eller anden måde...
ps. Billen... jeg har fortalt sælger at jeg først omreg. når det med tandstangen er lavet... og det bliver om 1 uge.... derefter omreg. jeg den self.
Jens