Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: advarsel til alle der ik ved det "balanceaksel kan godt sidde fast"

advarsel til alle der ik ved det "balanceaksel kan godt sidde fast" 15 år 3 måneder siden #3588

• alfa028
  • alfa028's profilbillede
her er en lille historie jeg havde et problem med min bil med den ik gik ordentligt i tomgang den lød næsten som om der var vilde knaster i den eller noget i den stil efter jeg havde skiftet tandrem.

efter jeg havde hørt nulle om råd kørte jeg hjem og skildte dyret af og der fandt jeg så ud af hva der var galt.

grunden til dette var at balanceakslen sad næsten fast så alle ribberne på balancerammen var revet over og remmen lå bare og slaskede rundt inde ved tandremmen heldighvis var der ikke sket mere men det kunne sagtens havde været katastrofalt.

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Fast og løst 15 år 3 måneder siden #23296

• Dani
  • Dani's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 3
Ved du hvordan den havde sat sig fast, og hvordan fik du den løs igen? Husk at tage skruetrækkeren ud af blokken ved ballance akslerne inden opstart :lol:

Danigalant.dk

Hvid Dynamic 4x4, 1991
Grøn Dynamic 4x4, 1992
Sort Dynamic 4x4 med VR4 gearkasse og bagtøj, 1989, er ved at blive bygget om til race med 450HK turbo motor.

den kunne drejes men det var 15 år 3 måneder siden #23297

• alfa028
den kunne drejes men det var med vold og sådan så nu køre den uden balance rem pt den går dog lidt sjovt i tomgang og så må jeg lige se hvad jeg gør herefter tror det bliver til en prop istedet for akslen da den ikke går mærkeligt når den får gas og sådan

ser om jeg ik kan låne et kamara som de har hvor jeg arbejder så jeg lige kan se om der er nogle skader inde i motoren og sådan

Du siger bare til jeg køber 15 år 3 måneder siden #23298

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Du siger bare til jeg køber propper til min i morgen og fjerner den ene helt og den anden bliver bare til en lille en gider ikke have haveri på den lille balance aksel skal nok tage en masse billeder når vi skiller min motor ad til atomer og så lægger jeg det ind på min egen hjemmeside

Vi har jo været ude for flere haverier her på biler vi har lavet og det har tit været den lille balance rem

Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

helt sikkert finder du en fix 15 år 3 måneder siden #23299

• alfa028
helt sikkert finder du en fix pris :) hva endtlig med oliekanaler ud til den aksel går der ik nogle der ud og hva sker der med dem tror du ? har forresten overvejet at hive maskinen ud og lavde nogle sjove ting men skal lige se på lidt ting først ;)

Nu kører akslen ikke rundt 15 år 3 måneder siden #23300

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Nu kører akslen ikke rundt mere så det betyder ikke noget

Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.207 sekunder