Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Eclipse Motor??

Jeg har et boddykit liggende 15 år 10 måneder siden #22829

• Boesen
  • Boesen's profilbillede
Jeg har et boddykit liggende men det kommer mest på for at få plads til intercooleren, har egentlig også fået en pris på at få lavet brede skærme hele vejen rundt men det godtager min økonomi ikke pt. :-(

Du må sige til hvis du skal til et træf eller ligende så kan du jo lige se in med egne øjne :-)

Ps. de 19" jeg har på min er til salg hvis du har lyst til sådanne?

Vedhæftninger:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke 15 år 10 måneder siden #22830

• Haszard
  • Haszard's profilbillede
Nu ved jeg selvfølgelig ikke præcis hvordan du har tænkt dig at lave brede skærme. Altså om du vil have lavet det i plade eller glasfiber. Men astina har en windebodykit som hedder Ibher. Det er incl kofangere og sideskørter. Og så fåes det både med og uden widebody. Det er hvad jeg har tænkt mig at sætte på min, dog uden wide. Men det burde da være nemt at gå til. Også til rimelig overkommelige penge, taget i betragtning at der er kofangere og sideskørter med i prisen. Jeg fik et tilbud på det som hed 8.695,- eks. Ind/Udlandsfragt.

Skal nok lige sige til hvis jeg skal til et eller andet engang, Komme desværre nok i min Carisma. Eclipsen kommer jo først på plader til September næste år.

Mht. Fælgene. Hvad hedder de helt præcist? Det er lidt svært at se på det lille profilbillede. Håber der snart bliver oprettet et rigtigt galleri, det er noget nemmere at have med at gøre.. Hvordan sidder de i forhold til skærmkanterne? går de forbi? Og går de imod noget når man drejer? evt. pris..

Renè

Vedhæftninger:

Jeg fik pris på at få svejst 15 år 10 måneder siden #22831

• Boesen
  • Boesen's profilbillede
Jeg fik pris på at få svejst nye brede skærme.

Fælgene hedder <h1>DOTZ HANZO BLACK MATT/POLISHED</h1>Jeg har en bilstein gevindundervogn på og den er skruet helt i bund så kan fælgene godt finde på at skrabe lidt på foran hvis man køre over et stort bump men ellers er der ingen problemer.

Jeg vil have 8.000kr for dem, jeg gav 13.000kr for bare 5.500km siden.

Vedhæftninger:

Er det forresten dig som har 15 år 10 måneder siden #22832

• Boesen
  • Boesen's profilbillede
Er det forresten dig som har de orginale kofangere og skørter til lsalg på dba?

Når jeg lige ser det store 15 år 10 måneder siden #22833

• Haszard
  • Haszard's profilbillede
Når jeg lige ser det store billede af dem, kender jeg dem egentlig godt. Det er desværre ikke noget for mig.

Nej det er ikke mig der har det til salg, men jeg sætter mit til salg inden så længe. Du kunne måske bruge sådan et sæt?

nej det var egentlig kun 15 år 10 måneder siden #22834

• Boesen
  • Boesen's profilbillede
nej det var egentlig kun baglygterne, kan godt lide de orginale hvor blinklysne også er røde, har du dem?

Tid til at oprette siden: 0.166 sekunder