Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Motorophæng til Carisma 1.8 GLS

Motorophæng til Carisma 1.8 GLS 15 år 5 måneder siden #3432

• darupe
  • darupe's profilbillede
Jeg ville høre, om der er nogen der ud fra følgende billede, kan sige mig om det passer på en Carisma 1.8 GLS fra 97?

www.febi.com/pdb/main/Pictures/14855.jpg

Delen er sådan set fra en Volvo S40-I, men den er jo stort set som en Carisma da Mitsubishi og Volvo lavede dem sammen. Så vidt jeg har læst, var det Mitsubishi der designede motoren og Volvo der designede karosseriet. Det er fordi jeg synes, at Mitsubishi's pris på 3500 ex moms er ret ekstrem når jeg kan få ophænget til en Volvo til 800 inkl. moms.

Så vidt jeg kan se, så ligner ophænget det på min Carisma. Jeg vil bare lige høre, om der evt. er andre der også mener at det vil passe?

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Jeg tror jeg tager chancen og 15 år 5 måneder siden #22739

• darupe
  • darupe's profilbillede
Jeg tror jeg tager chancen og prøver at købe et. Kan altid levere det tilbage (aftalt med forhandleren), såfremt jeg ikke direkte monterer det.

Bare som opfølgning kan jeg 15 år 5 måneder siden #22740

• darupe
  • darupe's profilbillede
Bare som opfølgning kan jeg nævne, at motorophæng og mange andre dele fra Volvo S40i fra 97 passer perfekt på min Carisma 1.8 GLS fra 97. Hvis der derfor er andre der skal købe bestemte dele til en Carisma, så prøv da lige at se på Volvo's priser da det typisk er halv pris eller mindre end Mitsubishi. Dette afhænger selvfølgelig af delene man er ude efter. Der er da også bestemte dele jeg stadig ville købe fra Mitsubishi, men ophæng og lignene karosseri dele passer normalt 100%.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.127 sekunder