Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Carisma 1,9 di-d fra 2002

Carisma 1,9 di-d fra 2002 15 år 5 måneder siden #3430

• mitzuolsen
  • mitzuolsen's profilbillede
<span style="font-family: Comic Sans MS;"><span style="font-size: 12px;">Hej allesammen...

<span style="font-family: Comic Sans MS;"><span style="font-size: 12px;">det er med sorg i sjælen at jeg må sælge min sigma.... men må se i øjnene at den er ved at være gammel, og ikk kører så langt på literen.

<span style="font-family: Comic Sans MS;"><span style="font-size: 12px;">så mit valg er faldet på carismaen, diesel udgaven selvfølgelig....

er det ikk en god og stabil vogn? da jeg skal køre 80 km om dagen, og helst hverdag min sigma har uden problemer klaret opgaven men bare for dyrt i brændstof....

erfaringer om denne vogn modtages gerne.....

MVH Olsen

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Erfaring med Carisma 15 år 4 måneder siden #22738

• rothborgmortensen
  • rothborgmortensen's profilbillede
Hej. Jeg har selv en Carisma 1.9 Di-D HP Sport fra 2002. Har haft den i 3 år og har kørt ca. 150.000 på de år. Uden problemer. Det eneste jeg har skullet skifte er min kobling da jeg har CHIP tunet bilen. Det er koblingen ikke så glad for. Og så har jeg lige fået sat en ny generator på. Ellers så er der absolut ikke noget at udsætte på bilen. den kører bare.

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.135 sekunder