Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Carisma 1.8 GLS - Vibrationer

Du har nok ret i det er for 15 år 5 måneder siden #22642

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Du har nok ret i det er for sent, en dag eller 2 efter kunne man have klaget, få det lavet et andet sted

Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Nå, jeg må forbi Mitsubishi 15 år 5 måneder siden #22643

• darupe
  • darupe's profilbillede
Nå, jeg må forbi Mitsubishi værkstedet igen. Euromaster mener, at de har lavet noget forkert med et ophæng, styrekugle eller lignende. De vil derfor ikke rode med det.

Så kom jeg det skridt tættere 15 år 5 måneder siden #22644

• darupe
  • darupe's profilbillede
Så kom jeg det skridt tættere på hvad der kan være galt. Første fejl: motorophæng nær generatoren er gået dog ikke voldsomt, men det får motoren til at vibrere. Det lagde jeg så ikke selv mærke til da jeg kiggede på den, men jeg kunne godt se det her i dag.

Anden fejl er der dog ikke kommet noget ud af endnu. Jeg kan nemlig ikke forestille mig at vibrationer fra motoren får rattet til at dreje til siderne. Det lyder mere som noget bærende den er gal med. De nægtede dog heller ikke at der var noget galt, men det var ikke noget de mente der var farligt at køre med.

Jeg vil prøve at få skiftet det motorophæng og så gå videre derfra. Det kan jo være, at det bliver mere roligt at køre når motoren sidder 100% fast igen :)

Tror heller ikke det er 15 år 5 måneder siden #22645

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Tror heller ikke det er ophænget der gør det

Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Nu er motorophænget blevet 15 år 5 måneder siden #22646

• darupe
  • darupe's profilbillede
Nu er motorophænget blevet undersøgt for fejl og umiddelbart sidder det altså ganske fint. Det er selvfølgelig en anelse slidt, men det er på ingen måde det der skaber de voldsomme vibrationer.

Jeg fik også undersøgt alle bærearme, styrekugler og alt det der kunne påvirke styringen, men der er ingen af delene der er problemer med. De har heldigvis også skiftet styrekugler som de skrev. Jeg fik dog en mekaniker til at køre i den og han er ret sikker på, at de har stillet forhjulene og det ene baghjul forkert. Han kan nemlig mærke, at forhjulene mister MEGET vejgreb når du accellererer almindelig hurtigt (ingen voldsom kørsel). Han mener derfor også, at det er grunden til at jeg mærker vibrationer / oplever tvangsstyring ved høj hastighed, da forhjulene nærmest hopper en anelse / kører ujævnt.

Jeg vil prøve at få den sporet af nogle andre i løbet af de næste 2 uger. Jeg håber så det løser problemet og jeg skal nok lige vende tilbage.

• Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.198 sekunder