Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: HJÆLP OMDREJNINGERNE STIGER!!!

På Galanten er der en lille 15 år 6 måneder siden #22216

• Dani
  • Dani's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 3
På Galanten er der en lille guide man skal følge for at teste stepmotoren, men ved ikke om det er det samme på din. Noget med at der er 4 stikben der skal måles

Danigalant.dk

Hvid Dynamic 4x4, 1991
Grøn Dynamic 4x4, 1992
Sort Dynamic 4x4 med VR4 gearkasse og bagtøj, 1989, er ved at blive bygget om til race med 450HK turbo motor.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Så er den blevet 15 år 6 måneder siden #22217

• pkri2640
  • pkri2640's profilbillede
Så er den blevet computertestet, viste fejl i luftmassemåleren, en ny er isat, den er blevet bedre, men så ogdagede vi at pakningen ikk var med, så på med den fra den gamle, nu blev den være, vi har også resettet, den men stadig samme problem, kunne det være temperturføleren at det galt med, har læst flere steder om problemet med sådanne en, det er specelt når motoren bliver varm at omdrejningerne stiger og flakker op og ned og især når jeg skifter til 2 gear når der skal svinges, tænkte på om det kan være noget med servoen at gøre?

Jubiii!!      Nu er der ingen 15 år 5 måneder siden #22218

• pkri2640
Jubiii!!

Nu er der ingen svingende omdrejninger, Har været en tur hos Søren Lindemann og fået en gang GDI rens, det kan varmt anbefales, man får en MEGET bedre kørelse, men det var ikke der problemet lå, det var såment for lavt benzinpumpe tryk den var på 4,2 og er blevet ændret til 5,2, samt fået skiftet temperatur sensoren.

Dejligt med en bil uden svingende omdrejninger og stabil køresel

Ang dit jubii 15 år 5 måneder siden #22219

• Brian Juncher
  • Brian Juncher's profilbillede
Du skriver at benzinpumpe tryk var for lavt og blev ændret til 5,2. Hvordan ændrer man det anden benzinpumpe eller benzintryk regulator, jeg er meget intresereret i at høre hvordan da jeg bøvler lidt med min carisma 1,8 gdi 98 med samme symptomer

Aner det ikke, fik det lavet 15 år 5 måneder siden #22220

• pkri2640
Aner det ikke, fik det lavet hos Mitsubishi Helsinge autolager spørg efter Ebbe, de har mange års erfaring inde for kun Mitsubishi, men ellers kontakt Nully her på siden, han er super hjælpsom og ved en hel del, han anbefaldede blandt andet at jeg skulle kontakte Søren Lindemann og få lavet en GDI rens af motoren, det kan kun anbefales. Held og lykke

• Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.159 sekunder