Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Hjælp til tuning af Eclipse GS-T

Hjælp til tuning af Eclipse GS-T 15 år 11 måneder siden #3306

• 's profilbillede
Jeg har lige købt mig en Eclipse GS-T fra 1996.
Jeg vil gerne have den "optimeret" så den får ca.350hk og derfor søger jeg lidt vejledning.
Min plan er at jeg køber en motor fra Evo 3 da den skulle have et andet topstykke end det som sidder på min, korrekt?
Så er spørgsmålet hvor meget andet der skal laves end at jeg vil montere større turbo, intercooler samt en komplet 2,5" udstødning?

Håber der er en som kan hjælpe ;-)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: Hjælp til tuning af Eclipse GS-T 15 år 10 måneder siden #21917

• 's profilbillede
Slet ingen som kan hjælpe med mit lille projekt?

Re: Hjælp til tuning af Eclipse GS-T 15 år 10 måneder siden #21918

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
Tror ik rigtig der er nogle som har prøvet dette eller lign. De fleste gør som mig, finder en motor som fungere som den er og bruger det. Det der med at begynde at bytte topstykke og manifold osv osv. Altså hvis man kan finde nogle data på de ting så man kunne sammenligne det lidt vil det hele jo være lidt mere forståeligt.

Fx mål på kompressionskammer i topstykket, og evt ventilstørrelser. Men mit bedste bud er at prøve sig frem når man er ude i sådan et projekt :)

Ps. Glæder mig til at se bilen hvis du har i henseende at møde op til klub træf når det engang bliver season for det igen :)

Re: Hjælp til tuning af Eclipse GS-T 15 år 10 måneder siden #21919

• 's profilbillede
Beholder nok også bare evo motoren "samlet" og så nøjes med at skifte stempler pejlstænger og til en større turbo. :P
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.186 sekunder