Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Sigma motor problemer.

Sigma motor problemer. 15 år 8 måneder siden #3294

• Sigma-3.0-v6
  • Sigma-3.0-v6's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 2
Jeg har været så uheldig, at min motor på min sigma evt. er ved at stå af, da jeg i dag kørte en frisk tur imod den nye Lancer.

Problemmet opstod da jeg skulle af motorvejen ved Maribo og skulle holde stille, Da gik min motor ud og da jeg så prøved at tænde den igen, så started den men der kommer nogle ordenlig klik lyde fra min motor.
Jeg kunne på et tidspunkt ikke holde den i tomgang, men efter en pause tændte jeg den igen og nu kunne den godt køre i tomgang, men den klikker meget højt, som om den banker imod mit topstykke.

Mine forslagd til problemmet er:

1. Gammel tandrem ( ingen ved hvornår den er skiftet), måske nogle af tænderne er røget af.
2. Den hydraliske ventil er knækket af ( et forslag fra Mistsubishi)
3. et stempel er røget.

Jeg regner med at få lavet min motor med mindre det bedre kan betale sig at skifte motor (Nully er blevet spurgt om han kan skaffe en lign. motor).

Jeg leger også med tanken om at skifte min motor ud med en motor fra Mitsubishi 3000 GT Non turbo, da den motor har 230 hk og er magen til. Det kræver så at lednings nettet passer over ens, men er det mulig at finde sådan en?

Nogen som ved hvor man kan henvende sig for at høre om prisen på en brugt 3000gt motor non turbo??

Med venlig hilsen
Tommy
Med venlig hilsen

Tommy Pedersen

Ps. Sigma GT, Fordi jeg kan og fordi jeg er den eneste :-)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.150 sekunder