Hej alle klode mitsu folk.
Jeg har været i gang med en masse ang min galant og har fundet frem til at jeg vil lave en 5 huls hjulnav konevertering samt opgradere bremser fra en Evo 8, både foran og bag. Grunden til at skifte til 5 huls, er for at få andre bremser på og flere fælge at vælge mellem.
Har et firma i USA der har 5 huls hjulnav (med hjulleje) front og bag, til den amerikanske model, håber da de passer og har fundet Brembo calipere, skiver og klodser på nettet.
MEN, der er et men, vil der være nogle problemer med at montere de bremser på galanten? eller er det mere jeg skal have andet end calipere og skiver? Har surfet på mange US sider ang galanten og der er det flere der har gjort det, altså konverteret til brembo bremser, men enten skriver de ikke helt hvad de har gjort ellers vil de ikke ud med det. Har kigget på nogle billeder som har lavet det, og han havde monteret noget bremse værk fra en Eclipse bagpå og derefter skiver og cakliper fra en Evo..
Skal jeg også gøre det? her er linket hvor han viser det han gør.
www.cardomain.com/ride/2642103 ,i skal lidt ned på siden så kommer i ned til bremserne.
Hvis i har andre kommentarer/gode råd eller hvis i selv har været i gang med det, må i gerne skrive. Ingen kommentarer er dårlige, så skriv hvad i mener.
Bil info: Mitsubishi Galant EA, 1998, 2.0, 136 hk