Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Klimaanlæg Carisma.

Hej IgenJeg tillader mig lige 14 år 11 måneder siden #21547

• HenningR
  • HenningR's profilbillede
Hej Igen

Jeg tillader mig lige at bringe dette emne op igen, da den nu er gal med Klimaanlægget igen, jeg fik skiftet Kondensatoren, og det virkede så i

næsten et år, så var det slut, kørte ud hvor jeg fik den lavet, han fandt ud af at der var en ledning der var faldet af, eller næsten iret over, fik

sat den på og jubii, det virkede igen, i en måned :-( nu siger den ikke klonk igen, og nu spytter den kun lunken/varm luft ind i kabinen, hvad mon

årsagen til det kan være, sidst var det da nogenlunde kold luft.?

Har tjekket rørene der går ind i kabinen, de er varme, de burde vel blive kolde hvis det havde virket ik.?

Mvh

Henning

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Davs..Har selv lige haft 14 år 9 måneder siden #21548

• Diesel-Head
  • Diesel-Head's profilbillede
Davs..

Har selv lige haft problemer med klimaanlæget på min 1,6 carisma fra 2000,

der sidder et lille sort stik på selve aircondition kompressoren (på forsiden) det har åbenbart nemt ved at "irre" over. Det er hurtigt og nemt at se om det er det samme problem du har og bare samle ledningen uden at bruge det stik igen bare brug et samlerør og lidt krympeflex,

ellers kan du prøve og måle på ledningerne til kompressorens "kobling" og efterse sikringer og relæ'er

Håber det kan være en hjælp for dig.

MVH

Daniel

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.159 sekunder