Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Galant 2.0 v6??

Galant 2.0 v6?? 16 år 1 måned siden #3161

• 's profilbillede
Hej, jeg har fået anskaffet mig en Galant 2.0 V6-24v 1995, som jeg er rigtig glad for :)

men vil gerne have lidt flere heste end de 150 (motor nr: 6a12) den nu ligger inde med :)

så jeg har kigget lidt omkring, og kan se man kan få en galant der hedder vr-4 som har 4x4 og 240 heste(twinturbo, motor nr: 6a12tt)...

kan jeg få min bil synet hvis jeg smider en 6a12tt over i min?

og hvis det nu går helt "galt" og jeg enlig bare vil lave min om til en "vr-4" passer styre tøjet fra en galant 1992 dynamic-4 så over på, da det lige er det eneste jeg kan se som udvej, da jeg ikke har set en model 95' i vr-4 udgave noget som helst sted i EU :(
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: Galant 2.0 v6?? 16 år 1 måned siden #21348

• Mathæus
  • Mathæus's profilbillede
Du vil ikke kunne få den synet uden at den skal omregistreres til en VR-4 modellen, hvilket også indebærer en ny toldafgift. Og så kunne jeg forestille mig at du skal have bremser og sådan med over for at få den synet....

Så alt i alt vil jeg tro det er billigere at finde en VR-4 i stedet. De plejer nogle gange at være til salg på den engelske ebay.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.154 sekunder