Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: krumtapsudluftning på en 4g92 motor (colt cao)

krumtapsudluftning på en 4g92 motor (colt cao) 16 år 2 måneder siden #21313

• 's profilbillede
Tak for tippet Dani, så må jeg lige en tur i Biltema i morgen og skaffe mig en sådan en filter, kun 60 kr :D
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

krumtapsudluftning på en 4g92 motor (colt cao) 16 år 2 måneder siden #21314

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Det ser helt rigtigt ud :D :D :D :D
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

krumtapsudluftning på en 4g92 motor (colt cao) 16 år 2 måneder siden #21315

• 's profilbillede
Så er filtret monteret nu :D Nully, jeg ville lige høre hvad det giver at køre med det andet filter du kører med - filteret på knast udluftningen. Er det et filter der bliver monteret på PCV ventilen?

krumtapsudluftning på en 4g92 motor (colt cao) 16 år 2 måneder siden #21316

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
raf skrev:
Så er filtret monteret nu :D Nully, jeg ville lige høre hvad det giver at køre med det andet filter du kører med - filteret på knast udluftningen. Er det et filter der bliver monteret på PCV ventilen?

Hvis du mener at jeg havde 2 knastfiltre på, det var kun for ikke at lukke slangen ved ikke on det gav noget men det fik jo luft igennen det
Galant for ever
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

krumtapsudluftning på en 4g92 motor (colt cao) 16 år 2 måneder siden #21317

• 's profilbillede
mit spørgsmål vedrører pcv slangen. Der er slange nr 2, der går fra ventilhuset til indsugningen. Det er den slange hvor nogle monterer en oil catch tank på for at fange olie inden den kommer ind i indsugningen, hvormed oktan tallet ikke nedsættes. En løsning med oil catch tank på en bil uden turbo er lidt overkill, så jeg tænkte om jeg kunne sætte en filter på pcv slangen fra ventilhuset og blænde af for studsen i indsugningen. Herved vil jeg have monteret to slanger og 2 filtre: filter-1 som omtalt i tidligere beskeder på åndestudsen og filter-2 på pcv ventilen. Kan det lade sig gøre, eller skal jeg bare montere en lille oil catch tank på pcv slangen for at slippe af med olie i indsugningen?

krumtapsudluftning på en 4g92 motor (colt cao) 16 år 2 måneder siden #21318

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
raf skrev:
mit spørgsmål vedrører pcv slangen. Der er slange nr 2, der går fra ventilhuset til indsugningen. Det er den slange hvor nogle monterer en oil catch tank på for at fange olie inden den kommer ind i indsugningen, hvormed oktan tallet ikke nedsættes. En løsning med oil catch tank på en bil uden turbo er lidt overkill, så jeg tænkte om jeg kunne sætte en filter på pcv slangen fra ventilhuset og blænde af for studsen i indsugningen. Herved vil jeg have monteret to slanger og 2 filtre: filter-1 som omtalt i tidligere beskeder på åndestudsen og filter-2 på pcv ventilen. Kan det lade sig gøre, eller skal jeg bare montere en lille oil catch tank på pcv slangen for at slippe af med olie i indsugningen?

Jeg ville ikke blænde studsen i ind sugningen hellere et filter på der så den kan komme af med trykket og suge
Galant for ever
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Tid til at oprette siden: 0.181 sekunder