Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: galant 2,5 v6

galant 2,5 v6 16 år 2 måneder siden #3128

• 's profilbillede
Hejsa.

Jeg har en galant 2,5 v6 som jeg overvejer at få chip tunet!
Er der nogle af jer der har erfaring med dette? syntes jeg har læst flere steder på nettet at man kan forvente ca 20hk holder det?

Jeg søger også med lys og lygte efter reservedele der er til at betale findes det? eller er der kun aut.mitsubishi forhandler?

Er der nogle der ligger inde med en værksteds håndbog som evt gad uploade siden om klima pumpen, min driller nemlig lidt og tror det er magneten der skal skiftes og ved ikke om edt kan lade sig gøre uden at skulle have pumpen af? (nogle ider til hvor jeg kan købe en ny magnet)

Bo
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

galant 2,5 v6 16 år 2 måneder siden #21231

• Sigma-3.0-v6
  • Sigma-3.0-v6's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 2
Kan svare på noget af det..

Du skulle gerne have ca 150 hk org. og maks kan du trække 15 hk ekstra ud af dem hvis du er heldig, men noget andet er dit moment som stiger og iver et tidlig træk som måske ville føls som om du har fået 40 hk det er det folk siger når der har fået en chip tuning.

Nu findes der jo mange forskelige chip tuninger så kan jo ikke sige hvad du får ud af det andet ind at der jo nok vil ske lidt, men ikke meget..

Resten kan jeg ikke hjælpe dig med..

Kig på ebay.com efte rreserve dele eller tysk land.. Man skal lige side og søge rundt inden man finder noget, men de steder kan jeg få speciele reserveldele til min bil bil..
Med venlig hilsen

Tommy Pedersen

Ps. Sigma GT, Fordi jeg kan og fordi jeg er den eneste :-)

galant 2,5 v6 16 år 2 måneder siden #21232

• Mathæus
  • Mathæus's profilbillede
Som jeg lige husker det så er chip-tuning primært noget der har effekt på turbo-motore, hvor de kan være droslet enormt meget, men at det til gengæld ikke skulle have den store effekt på N/A motore... Er det rigtigt, eller er jeg helt ude i hampen?

Ang. reservedele, så har jeg selv brugt refako.dk og autostumper.dk flere gange og de virker ganske udemærket. Ellers så stop forbi merkonomen eller evt. ftz, selvom sidstnævnte dog ikke sælger til private længere. Man kan dog stoppe forbi nogle af de mindre værksteder og købe igennem dem.

galant 2,5 v6 16 år 2 måneder siden #21233

• Billen
  • Billen's profilbillede
til at starte med ville en årggang på bilen hjælpe noget, da der er flere forskellige modeller med V6 motor, og der ydes 163 hk, 170 hk eller 280 hk på de forskellige modeller....

galant 2,5 v6 16 år 2 måneder siden #21234

• 's profilbillede
Hvis det hjælper på noget er det en 1999
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.165 sekunder