Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: lygtevasker (Pajero)

lygtevasker (Pajero) 16 år 2 måneder siden #3116

• 's profilbillede
Hejsa,

Så er den gal igen, sådan en gammel Pajero giver anledning til nogle spørgsmål.....

Hvordan aktivere man lygtevaskeren på sådan en??

Jeg har fundet en knap ude for enden af pinden hvor man tænder lyset, kunne godt være den, men den klikker bare med et ellere andet rele og der sker ikke mere når jeg trykker.

Nogen bud.............

På forhånd tak!!
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

lygtevasker (Pajero) 16 år 2 måneder siden #21192

• stampe
  • stampe's profilbillede
har du tjettet om der er sprinter væske på?? der er 2 tanke til det og de skulle gerne sidder i hver sin side i motorrummet...

kan godt tag et billede hvis det kan være en hjælp :D

lygtevasker (Pajero) 16 år 2 måneder siden #21193

• 's profilbillede
Hej Stampe,

Jeg har fundet beholderen hvis det er den der sidder ved højre forskærm, men den giver bare et kort klik når jeg aktivere knappen forenden af stangen til lyset.

Jeg går udfra at du også har lygtevasker, hvordan aktivere du din og hvordan siger den (klikker, brummer eller hvad) ??

På forhånd tak......

lygtevasker (Pajero) 16 år 2 måneder siden #21194

• stampe
  • stampe's profilbillede
jeg har en i venster og højre side...

kan så ikke lige siger hvad for en der er til forrude og hvad for en der er til lygter..

men når jeg trykke på min klikke det bare.. men trykke jeg flere gange lige efter hinanden så kan jeg se at der kommer noget ud....

jeg kan godt nå at ramme min forrude bare med dem fra lygter af når jeg trykke en masse gange... der er bare ret godt tryk på...

lygtevasker (Pajero) 16 år 2 måneder siden #21195

• 's profilbillede
jeg har samme kontakt i min Colt, da jeg fik den klikkede det også bare og der skete ingen ting.
så kigede på motoren til lygte vask, der var godt med ir omkring ledningerne, så spurgte på pris på en ny mener det var omkring 1000,- sys jeg sku var lidt dyrt. så jeg afmonterede motoren skilte den ad, og fandt ud af at der var gået en lodning inde i motoren og at den enne ledning var næsten irret over. så jeg lodet den sammen igen, og klippede ledningen af, og afisolerede enden og lodet så den friske ledning på motoren, til sidst lukkede jeg det hele af med min limpistol. og færdig på arbejd.. så virkede den igen og har gjort det lige siden, ca. 3 år

lygtevasker (Pajero) 16 år 2 måneder siden #21196

• 's profilbillede
Hey Pinky,

Det kunne godt virke som om min pumpe ikke køre, da det ikke siger noget andet end et klik når jeg aktivere knappen

Ja så må jeg se om jeg kan lokalisere min pumpe, nogen ide til hvor jeg skal lede??

Mvh.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.168 sekunder