Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Nummerplade tyveknægte

Nummerplade tyveknægte 16 år 3 måneder siden #3079

• Billen
  • Billen's profilbillede
Ja som overskriften siger er der nogle som synes at det er sjovt at nuppe ens nummerplader, har selv lige fået nappet en fra min erhvervsbil :twisted:
Nå men sagen er den at jeg lige har været nede og nitte de 3 sidste nummer plader fast og stødte på et lille problem...

Den foreste kofanger på galanten ser sådan ud (har lånt billedet fra en salgsannonce på forumet :oops: ) www.mitsubishi-klub.dk/phpBB2/download.php?id=2067

Problemet er det indhak der er på midten der passer nr pladen ikke ind, (og forhandleren har så skruet direkte ind i kofangeren i de 2 øverste hjørner af nr pladen) findes der et indlæg til denne fordybning lige som der gør til en mazda 626 fra 1992 således at man kan montere nummer pladen plant og pænt ??

Puha langt indlæg for så simpelt et :?:

8)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Nummerplade tyveknægte 16 år 3 måneder siden #21100

• Billen
  • Billen's profilbillede
stjal lige et billede fra DBA så man kan se hvad jeg mener.
Vedhæftninger:

Nummerplade tyveknægte 16 år 3 måneder siden #21101

• Sigma-3.0-v6
  • Sigma-3.0-v6's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 2
Kender nu ikke en ramme som gør den plan, men kunne det være en ide at lave noget i glasfiber og på den måde gøre det plant og skrue den fast?? så du kan nitte den fast?

Ved bare ikke om det er en od ide iforhold til at glas fiber nok vil gå i stykker nemt hvis de vil stjæle nr pladen, men på den anden side så kan de ikke rigtig bruge den når der sider så mane nitter i den :-)
Med venlig hilsen

Tommy Pedersen

Ps. Sigma GT, Fordi jeg kan og fordi jeg er den eneste :-)

Nummerplade tyveknægte 16 år 3 måneder siden #21102

• Billen
  • Billen's profilbillede
Har allerede nittet den fast i toppen, men bunden sidder og blaffer.

Ellers må jeg lave en holder i noget fladjern så den bliver støttet i bunden oxe
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.176 sekunder