Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Magicar M100AS Gold - Montering - vejledning=VILDledning

Magicar M100AS Gold - Montering - vejledning=VILDledning 16 år 3 måneder siden #3078

• Geospeeddk
  • Geospeeddk's profilbillede
Så må jeg endnu engang ty til klubbens hjælp.

Jeg har fået fat på sån en fin alarm, med rudemodul, fjernstart og hvad der dertil hører,

MEN den s%&¤# monterings vejledning, forvirrer mig mere end det gavner, idet der er op til flere ledninger på alarmen som ikke er beskrevet?? :evil:

Nogen der har monteret sån en fætter i sin bil eller nogen der er autoelektrikere her inde fra vestsjælland :?: :?:

Hvis nogen har lyst til at kigge på vejlendningen, ligger den på www.magicar.dk/magicar_m100as.htm , og se om i kan forstå det..

Har ikke opgivet, men hvis der er en der kender den og ledningerne, bliver jeg meget glad for al den hjælp jeg kan få.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Magicar M100AS Gold - Montering - vejledning=VILDledning 16 år 3 måneder siden #21094

• Billen
  • Billen's profilbillede
ikke en særlig god instalations vejledning de har...

men nu er det jo svært at hjælpe med hvad de forskellige ledninger er til når man ikke kan se ledningsnettet til alarmen samt ikke ved hvilke du ikke kan finde hoved og hale i :wink:

Så nup nogle billeder af ledningerne til alarmen, og skriv hvilke der giver problemer.
Vedhæftninger:

Magicar M100AS Gold - Montering - vejledning=VILDledning 16 år 3 måneder siden #21095

• 's profilbillede
Husk at læse det med småt nederst på manualen, det der med startspæren!

Magicar M100AS Gold - Montering - vejledning=VILDledning 16 år 3 måneder siden #21096

• Geospeeddk
  • Geospeeddk's profilbillede
har snakket med auto el firma og de frarådede mig selv at montere den, med hensyn til fjern start og startspæren, og de har givet mig et komplet tilbude på 4-4500 kr :shock: , da det tager en hel dag at montere, tror bare jeg bliver nødt til at gøre det, hvis jeg skal have sat den på.
At finde plads til 42 ledninger i sikringsboksen/tændingslåsen er nok ikk lige et job for mig :?

Magicar M100AS Gold - Montering - vejledning=VILDledning 16 år 3 måneder siden #21097

• Billen
  • Billen's profilbillede
tror jeg ville finde en anden alarm hvis bare monteringen koster 4-4500 kr :shock: :shock:

Alarm MED montering www.uniq-import.dk/produkter/?v=001-007-00000825

Magicar M100AS Gold - Montering - vejledning=VILDledning 16 år 3 måneder siden #21098

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
altså nu har jeg sådan en intech alarm fra netimport.dk den er sådan set magen til magic car, men den har jeg da selv sat i og det virker da bare 100%.

og det diagram som var med der, var alle ledningerne på, og installationsvejledningen var da rimelig overskuelig :)
det største problem var nok at finde alle ledningerne i biles ledningsnet som skulle bruges, som fx til blinklys og omdrejningssensor til fjernstart.

en anden ting er så at jeg brugte en fredag og en ½ lørdag på at montere den selv :P men efter som det var første gang jeg selv montere en bilalarm med fjernstart så syns jeg sq det er ok hehe :P
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.193 sekunder