Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: strømfordeler

strømfordeler 16 år 3 måneder siden #3062

• 's profilbillede
Hej gæve Mitsubishi- folk.
Jeg prøver at finde noget fornuftig viden vedr. min gamle Lancer 1.5 fra ´91, og så er det jo jer, gæver gutter og gutinder herinde som nok skal søge til tror jeg. :) Bilen slukkede pludseligt en dag, ikke noget med et lille hug eller noget, næ, bare et total cut for tændingen. Har så senere hørt at denne model godt kan finde på at brænde tændspolen af, og/eller motorstyreboksen.
Jeg har selvfølgelig prøvet at hive alle 4 tændrør af for at se om der nogen gnist. Det kom en gnist en enkelt gang, men så var det også slut med det. Kære Mitsubishi-folk, hvad skal jeg gøre?? Købe en ny strømfordeler for 2K + moms eller en motorstyreboks for xxxxK+moms
alle idéer og bud er kærkommende.
mvh. familiefar, nu med død Lancer..... :cry:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

strømfordeler 16 år 3 måneder siden #21026

• Carpman
  • Carpman's profilbillede
Jeg ville starte med, at skifte strømfordelerhætte + rotor, tændkabler og tændrør. Det forsøg koster ikke det vilde.

Re: strømfordeler 16 år 3 måneder siden #21027

• 's profilbillede
Lancér-rookie skrev:
Kære Mitsubishi-folk, hvad skal jeg gøre?? Købe en ny strømfordeler for 2K + moms eller en motorstyreboks for xxxxK+moms

Du burde kunne få en styreboks for omkring 500kr hos en hugger, der er også een herinde på forumet der sælger dem. Det var hvad jeg betalte for en ny brugt styreboks til min Lancer 1.6

/Mvh Morten

Re: strømfordeler 16 år 3 måneder siden #21028

• 's profilbillede
Anonymous skrev:
Lancér-rookie skrev:
Kære Mitsubishi-folk, hvad skal jeg gøre?? Købe en ny strømfordeler for 2K + moms eller en motorstyreboks for xxxxK+moms

Du burde kunne få en styreboks for omkring 500kr hos en hugger, der er også een herinde på forumet der sælger dem. Det var hvad jeg betalte for en ny brugt styreboks til min Lancer 1.6

/Mvh Morten

Hej gutter. Tak for rigtig gode input. Jeg vælger at samle begge foreslag + en ny/brugt strømfordeler dvs. hætte,rotor,kabler,tændrør,brugt styreboks og en ny/brugt strømfordeler. Så burde det da ikke kunne gå galt hva´?? Ellers skriver et nyt tude-indlæg 8) Mvh lancer-rookie
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.154 sekunder