Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: styrebox fejl??

styrebox fejl?? 16 år 3 måneder siden #20983

• Sigma-3.0-v6
  • Sigma-3.0-v6's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 2
ved i evt. hvor man kan købe tænderørskabler til en sigma? har prøvet at kigge på nettet og syntes ikke jeg finder nogle..

Ved godt jeg bestille dem hjem via. mitsubishi, men er der ikke andre butikker som sælger til en sigma 24v?
Med venlig hilsen

Tommy Pedersen

Ps. Sigma GT, Fordi jeg kan og fordi jeg er den eneste :-)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

styrebox fejl?? 16 år 3 måneder siden #20984

• Sigma-3.0-v6
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Jamen så har jeg snakket med Mitsubishi i søborg som faktisk er et rigtig godt værksted og for en til at føle sig velkommen..

De har så skiftet mine 6 tænderør og da den stadig laved styrebox fejl og slog tcl fra samt chek motor køre den ned på 3 cylder vil jeg tro. det lyder sådan.

Her inde fra var der nogle muligheder for hvad det kunne være og det jeg så spurgte dem om var det med de tænderør kabler og de siger at de har målt dem ignnem og kontrolleret dem og de fejler ikke noget..

Det eneste jeg kan komme i tanke om som kunne hjælpe ville nok være en ny styrebox og ham fra mitsubishi ville finde ud af noget med en i jylland som laver styrebox og snakke med ham..

Så må vi se hvad fejlen skyldes..
Med venlig hilsen

Tommy Pedersen

styrebox fejl?? 16 år 3 måneder siden #20985

• Billen
  • Billen's profilbillede
Sigma-3.0-v6 skrev:
Jamen så har jeg snakket med Mitsubishi i søborg som faktisk er et rigtig godt værksted og for en til at føle sig velkommen..
De har så skiftet mine 6 tænderør og da den stadig laved styrebox fejl og slog tcl fra samt chek motor køre den ned på 3 cylder vil jeg tro. det lyder sådan.

Her inde fra var der nogle muligheder for hvad det kunne være og det jeg så spurgte dem om var det med de tænderør kabler og de siger at de har målt dem ignnem og kontrolleret dem og de fejler ikke noget..

Det eneste jeg kan komme i tanke om som kunne hjælpe ville nok være en ny styrebox og ham fra mitsubishi ville finde ud af noget med en i jylland som laver styrebox og snakke med ham..

Ikke den oplevelse jeg har haft de 3 gange jeg har været der forbi, men det er også nogle år siden, så det er jo muligt at de har oppet sig :wink:

Husk nu at Nully kan skaffe de fleste styre bokse til lavpris og med garanti, ellers er der jo vores sponsor www.machon-tech.dk som også giver en god rabat, se mere her www.mitsubishi-klub.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=9908

styrebox fejl?? 16 år 3 måneder siden #20986

• Sigma-3.0-v6
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Billen skrev:
Sigma-3.0-v6 skrev:

Ikke den oplevelse jeg har haft de 3 gange jeg har været der forbi, men det er også nogle år siden, så det er jo muligt at de har oppet sig :wink:

Husk nu at Nully kan skaffe de fleste styre bokse til lavpris og med garanti, ellers er der jo vores sponsor www.machon-tech.dk som også giver en god rabat, se mere her www.mitsubishi-klub.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=9908

Oki ved ikke hvordan de var fpr flere år siden, men må sige de er rigtigte flinke når jeg kommer og det er lige før de kommer løbendemed ens tol og en kop kaffe altså deres kunde service er i top syntes jeg :-)

Ang: det med styre box har de nu snakket med en over i jylland så nu må vi se hvad de finder ud af, For ham i jylland mener det kan være en tændespole til de 3 bagerste som ikke virker så nu har de fået bilen igen og glæder mig til den er skiftet så den kan kan komme ud og rulle lidt igen :-)

Tak for info ang: styre box for hvis det nu viser sig at være den så er det jo fedt vi har sådan nogle aftaler..

Hvad skulle vi mitsubishi folk gøre uden vores sammen hold her på siden :-) :-)
Med venlig hilsen

Tommy Pedersen

styrebox fejl?? 16 år 3 måneder siden #20987

• Sigma-3.0-v6
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Efter en langtur hos mitsubishi fandt de så ud af på en sigma er der 3 tændespoler hvilket vist ikke er helt normalt, men denne model er fødtt med meget el system så der er blot en af de tig som kan fejle dog meget sjældent..

Men efter 1½ måned bliver min bil snart færdig..

Det der skulle skiftes var en kilderem, men blev til ny luft box, sidespejl, &tænde rør plus fejl søgning, Fejlsøgning igen og en håndbog da de ikke kunne spore fejlen men fandt frem til 3 tænde spoler skal skiftes.

Regning lyder normalt på 740 kr som var regningen på kilderem.

Ekstra regning fordi mitsubishi på frederikssundsvej ikke viste hvad de laved, men ikke kan bevises. lyder på 14.000kr

det er sku surt.
Med venlig hilsen

Tommy Pedersen

styrebox fejl?? 16 år 3 måneder siden #20988

• Billen
  • Billen's profilbillede
du skal vel ikke betale for en håndbog som forhandleren har brug for ?!?!
Tid til at oprette siden: 0.200 sekunder