Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: V6 motor vil ikke helt som jeg vil

V6 motor vil ikke helt som jeg vil 16 år 4 måneder siden #3043

• 's profilbillede
Hej allesammen jeg vil lige se om I kan hjælpe mig, kørte ned og skulle hente min datter i skolen idag og lader dyret stå i tomgang i en 3 min tid (Galant 2.0 v6 24v) kører så videre ned i byen og skal handle. Men ved første lyskryds går den ud, starter igen og den går ud. Finder så ud af jeg kan holde den på gassen men den vil ikke gå i tomgang, kører en go lang tur og holder ind til siden der kan den liiiiggeee stå og tøffe med 500 omdrejninger i min. Og kører jeg lidt igen går den ud men kun i tomgang. Snakker vi om en vakumm dåse eller??? MEGET træls lige op til jul :( :( :( :( :(
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

V6 motor vil ikke helt som jeg vil 16 år 4 måneder siden #20874

• 's profilbillede
prøvede lidt det samme med min colt.. min var det fordi at motor manglede kølervæske, så der ikke kom kølervæske op til gasspjældet, og derved kunne den ikke fange tomgang.. min var det fordi at der var rustet hul på et vandrør.. men du bør nok føst tjekke køler og vandpumpe, ja altså vis den mangler vand..

Tomgang 16 år 4 måneder siden #20875

• 's profilbillede
Er tjekket mangler ikke vand alt står på maks :(

V6 motor vil ikke helt som jeg vil 16 år 4 måneder siden #20876

• 's profilbillede
hmm træls nok.. så ved jeg ikke om jeg har andre gode bud på hva det ku være.. men det er jo også hverdag på mandag, så du kan jo stadig nå ned forbi din mekaniker, og få ham til at kigge på den..
hey kom lige i tanke om at du kan prøve at nulstille din styreboks.
af med pluspolen, på batteriet, lad bilen stå sådan i en lille halv time, sæt plus polen på igen, start så bilen uden at røre speederen, lad bilen stå indtil den står med normal tomgang, sluk bilen, så sku den gerne være klar til at køre..

Tomgang 16 år 4 måneder siden #20877

• 's profilbillede
Okay prøver jeg lige om lidt, skal nok holde dig updated :)

V6 motor vil ikke helt som jeg vil 16 år 4 måneder siden #20878

• Billen
  • Billen's profilbillede
Pinky skrev:
hmm træls nok.. så ved jeg ikke om jeg har andre gode bud på hva det ku være.. men det er jo også hverdag på mandag, så du kan jo stadig nå ned forbi din mekaniker, og få ham til at kigge på den..
hey kom lige i tanke om at du kan prøve at nulstille din styreboks.
af med pluspolen, på batteriet, lad bilen stå sådan i en lille halv time, sæt plus polen på igen, start så bilen uden at røre speederen, lad bilen stå indtil den står med normal tomgang, sluk bilen, så sku den gerne være klar til at køre..

Det er ALTID minus polen man tager af når man frakobler batteriet. :wink:
Tid til at oprette siden: 0.189 sekunder