Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Fedter meget ved start af bilen

Fedter meget ved start af bilen 16 år 4 måneder siden #20815

• Billen
  • Billen's profilbillede
Skal ikke kunne sige med sikkerhed at det er dine dæk som har skylden, men som nully var inde på i et andet indlæg så er der forskel på gummiblandingerne, dette ses også i motorsportsverden her kikker man på vejen, vejret og temperturen når man vælger dæk.

Du spørger om det ikke kan have noget at gøre med dine 150 vilddyr at gøre og til det må jeg sige at det tror jeg ikke, jeg har selv en galant fra 1997 2,5 V6 med 163 meget vilde dyr :lol: og den kører på Michelin og har ikke problemer med at stå fast selvom der er rigtig godt slidte.
Og før der kommer en kommentar om hvorfor der ikke er Goodyear dæk på er det pga vi fik bilen for et par måneder siden og den skal til at have vinter dæk på nu her og kunne lige så godt køre dem helt færdige før vinter sutterne kom på 8)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Fedter meget ved start af bilen 16 år 3 måneder siden #20816

• 's profilbillede
Er helt overbevist om at det er din koblingtrykplade der er blevet slidt. har selv haft problemet. så på med en ny kobling og trykplade så skulle du slippe for unødvendig slidtage på dine dæk...!

Fedter meget ved start af bilen 16 år 3 måneder siden #20817

• 's profilbillede
med hensyn til vindfølsomhed, er jeg ret overbevist om at en 4hjuls udmåling og justering vil kunne forbedre køreenskaberne. hvis den bare står en lillesmule ude af mål, vil man ved justering kunne opnår bedre retningsstabalitet.. med hensyn til hjulspin, kan det både være dine dæk, eller den trænger til 4hjulsudmåling, forkert dæktryk. kan selvfølgelig og være fordi du træder ligeså hårdt på speederen i denne bil, som du gjorde i din måske 75 hk bil. (dette er et tænkt eksempel ved jo ikke hvad bil du har haft før :lol: )
Tid til at oprette siden: 0.150 sekunder