Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Tuning???

Tuning??? 16 år 6 måneder siden #20655

• 's profilbillede
Cocacola skrev:
MIVEC motoren kan nu godt synes, jeg tror ikke en synsmand kan se forskel :lol:
du har nemlig helt ret, har fået synet min uden problemer, 2 gange nu, uden at han sagde et ord. og skal lige siges at jeg på ingen måde kender manden.. eneste jeg har gjort til syn er afmontering af det sort plastic skjold hvor der står MIVEC på, og så har jeg taget stikket af til selve ventilstyringen, så det ikke kan slå til når han køre prøve tur..
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Tuning??? 16 år 6 måneder siden #20656

• 's profilbillede
Mikael skrev:
Hvad kan man da købe og tune en 4g93 motor for ca. ? :roll:

Et Mivec front cut koster omkring 20.000, og der har man vel mere eller mindre hvad man skal bruge, det er bare et spørgsmål om at flytte tingene over 8)
arh det er nu ikke sikkert at det bare er plug and play, der kan godt være der skal laves en lille smule ved ledningnette, det skulle der ihvertfald ved min.. men ja resten er lige til at smide i..

Tuning??? 16 år 6 måneder siden #20657

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Jeg ville nok ofre lidt ekstra og få smidt en MS motorstyring i med det samme. Så slipper man får selv at ligge og rode med at forlænge ledningsnettet osv.

Og skulle man vælge at gøre noget mere ud af motoren senere hen, så er man forberedt.. 8)
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.133 sekunder