Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Den piver

Den piver 16 år 6 måneder siden #2992

• Billen
  • Billen's profilbillede
Har lige fået skiftet servo rem samt generator rem på min galant men den piver stadig når den står i tomgang og det er både ved kold motor samt ved driftvarm motor.
Så er der nogen som har en ide til hvad det kan være, jeg har en væmlig tanke om at det kan være tandremmen den er gal med da lyden kommer fra samme sted hvor alle 3 remme sidder :?
Eller kan det være en pakdåse bag remhjulet der er mør/tør, motoren ser ikke våd/fugtig ud neden under.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Den piver 16 år 6 måneder siden #20623

• 's profilbillede
Jeg er med på en lytter :)

Den piver 16 år 6 måneder siden #20624

• Mathæus
  • Mathæus's profilbillede
Det kan være fordi remmene er for dårlig kvalitet.

Kan selvfølgelig også være fordi remmen ikke er blevet strammet ordentlig da den er blevet sat på.

Kan selvfølgelig også være noget helt andet.......

Den piver 16 år 6 måneder siden #20625

• Carpman
  • Carpman's profilbillede
De er ikke strammet nok. Min pev også dagen efter rem skift, så du må på den igen. Plastskjold af, løsne bolt på remstrammerhjul, stram bolten under hjulet, stram bolt på remstrammerhjul igen :wink: .

Den piver 16 år 6 måneder siden #20626

• Billen
  • Billen's profilbillede
Carpman skrev:
De er ikke strammet nok. Min pev også dagen efter rem skift, så du må på den igen. Plastskjold af, løsne bolt på remstrammerhjul, stram bolten under hjulet, stram bolt på remstrammerhjul igen :wink: .

Nej tak, den må værkstedet lige klare igen..... de skiftede også uret i den men det går ud igen :? så de må vist op på dupperne :wink:

Den piver 16 år 6 måneder siden #20627

• 's profilbillede
Prøv at få dem til at skifte selve stikket til uret, så er jeg næsten sikker på det virker :wink:
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.203 sekunder