Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Bremsestand

Bremsestand 16 år 6 måneder siden #20502

• 's profilbillede
Hvis der er permanent 4x4 på bilen med låst for og bagaksel må bilen under ingen omstændigheder komme på en alm. bremsestand, da det kan ødelægge både spær og gearkasse. Skal en sådan bil på en bremsestand kræver det en hel speciel en som kan klare at alle 4 hjul IKKE står på "fast" underlag.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Bremsestand 16 år 6 måneder siden #20503

• Dani
  • Dani's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 3
Powerbait: Der er permanent 4 hjulstræk på min men hvordan undersøger jeg om der er låst for og bagaksel? Der er ikke nogen specielle knapper eller andet der regulerer 4 hjulstrækket.
Danigalant.dk

Hvid Dynamic 4x4, 1991
Grøn Dynamic 4x4, 1992
Sort Dynamic 4x4 med VR4 gearkasse og bagtøj, 1989, er ved at blive bygget om til race med 450HK turbo motor.

Bremsestand 16 år 6 måneder siden #20504

• 's profilbillede
hmm alle de 4*4 biler vi har på prøve stand inde på arbejdet, bliver da fint i prøve standen..

Bremsestand 16 år 6 måneder siden #20505

• 's profilbillede
Dani skrev:
Powerbait: Der er permanent 4 hjulstræk på min men hvordan undersøger jeg om der er låst for og bagaksel? Der er ikke nogen specielle knapper eller andet der regulerer 4 hjulstrækket.

Tjaa så må du igang med at google. Der er desværre ikke meget andet medmindre du kan få oplysningerne fra importøren :wink:

Bremsestand 16 år 6 måneder siden #20506

• 's profilbillede
Pinky skrev:
hmm alle de 4*4 biler vi har på prøve stand inde på arbejdet, bliver da fint i prøve standen..

Ok hvilken prøvestand har i så ??? Det er før set at 4x4 har revet tandhjul eller ødelagt diff. pga. de er kørt i prøvestand som ikke er beregnet til 4x4

Bremsestand 16 år 6 måneder siden #20507

• 's profilbillede
PowerbaitDK skrev:
Pinky skrev:

Ok hvilken prøvestand har i så ??? Det er før set at 4x4 har revet tandhjul eller ødelagt diff. pga. de er kørt i prøvestand som ikke er beregnet til 4x4
vi har kun så der kan være en aksel i prøvestanden af gangen..
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.178 sekunder