Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: HJÆLP vil ikke starte.

HJÆLP vil ikke starte. 16 år 7 måneder siden #2950

• 's profilbillede
min elskede galant gtier fra 91 er begyndt at svigte mig desværre. :cry:
hun er begyndt ikke og vil starte om hun er kold eller varm.
og kommer hun igang så døder hun efter 5 til 10 sek og det gør hun et par gange også kører hun. så kan jeg triller og hvis jeg så slukker for bare at tanke også vil hun ikke starte igen så er det samme problem.
og kører jeg ude på motorvejen og kommer til at give den lidt for meget gas så døder den også indtil jeg slipper speeteren så kommer hun igen.
jeg kan hører overfra under hanskerumet at det klikker som en vild. men jeg vil jo mene at styreboksen sidder omme bag i ved antennen.
jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig med min elskede galant. da jeg ikke gerne vil kører den til skrot lige som min gamle galant fordi de ikke vil starte. :(
MVH. Tommi olsen
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

HJÆLP vil ikke starte. 16 år 7 måneder siden #20427

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Det der klikker er dit benzin relæ det sedder under hanskerummet

Så enten er det din benzinpumpe der ikke leverer nok til motoren derfor kan den ikke tage gassen

Benzin pumpen sedder i tanken, og du kan sagtens købe en universal og sætte i beslaget

Din styreboks kan også sagten være brændt af på grund af den har kørt sådan den sedder inde i kabinen nede i højre side under handske rummet ved den lille trekant med en skrue

En ombytter styreboks med garanti koster hos mig 1570 kr med fragt skal have den gamle retur
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

HJÆLP vil ikke starte. 16 år 7 måneder siden #20428

• 's profilbillede
1000 tak nully jeg tror ikke det er min benzin pumpe da det kun er nogen gange den ikke tager gassen og det er kun hvis jeg træder speeteren helt ned.
det relæ er det svært at skifte hvordan gør man og hvor kan man få det og hva koster det ca ved du det?
du skev også et sted noget med ledningerne til det relæ noget med at skifte dem? er det svært noget man kan gøre selv? og kan man få et komplet sæt med ledninger og relæ? og en ca pris hvis du kan?

MVH. Tommi olsen og 1000 tak for det går mig på at hun er syg, for det er den dejligste bil jeg har haft. og når den kører så kører den som en drøm og spinner som en mis.

HJÆLP vil ikke starte. 16 år 7 måneder siden #20429

• DangerDane
  • DangerDane's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Tommy,

Det lyder næsten med 100% garanti som en styreboks der er død. For min Lancer gjorde nøjagtigt det samme med at den var næsten krop umulig at starte, og gik i stå hele tiden og klikkede som en gal når det skete.

Men kørte jeg kunne jeg dog få bilen igen ved bare at tage tændingen og sætte den til igen, men det var så kun på lånt tid da den så døde få sekunder senere. En ny styreboks senere og hun spinder som en mis.

HJÆLP vil ikke starte. 16 år 6 måneder siden #20430

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
har en arbejdskollega, som havde samme problem med hans Galant GTi, men at relæet klikker hele tiden.

Det er hans styreboks som er gået.
Han havde dog ikke lige råd til at skulle få den udskiftet så han bad mig finde en nødløsning.

fandt ledningen ved relæ'et som går om til benzinpumpen, og pillede den ud af stikket.

Trak så en ny ledning fra tændingslåsen og satte den sammen med ledningen ned til benzinpumpen, som giver det resultat at benzinpumpen køre så snart han sætter tænding på bilen.
Man kune dog sætte en kontakt ind så man selv skal tænde den, men det var han ligeglad med :)

men før eller siden skal han dog have skiftet den boks inden den står helt af.

Ja, det er fusk jeg ved det.. men det er osse kun en nødløsning. Du kunne jo evt gøre det samme hvis du ikke har råd til at få skiftet boksen pt. eller står og skal bruge bilen til noget vigtigt!!! :)

HJÆLP vil ikke starte. 16 år 6 måneder siden #20431

• DangerDane
  • DangerDane's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
eXn,

I nogle situationer er det bare ikke helt nok at gøre sådan. For mitsubishi prøvede fx at kører min benzinpumpe udenom boksen da min var gået og det kørte den ikke meget bedre af. Men dog nok til at de kunne opleve en forskel.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.202 sekunder