Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Tandrems skift Lancer 2.0 sport wagon

Tandrems skift Lancer 2.0 sport wagon 8 år 1 måned siden #29037

Tiden er ved at være inde til at jeg skal have skiftet tandrem på min Lancer 2.0 sport wagon fra 2005 jeg har forhørt mig om priser hos Quickpot 9500 kr for skift af tandremssæt og det er uden vandpumpe og hos en Mitsubishi forhandler i Herlev der var prisen 10.000 kr også uden vandpumpen og jeg syntes godt nok det er dyrt da jeg kan finde et Gates tandremssæt inklusiv balancerem og medløbere på autodeleshop til 1700 kr og ca 600 for en skf vandpumpe men er det acceptabelt at bruge Gates og skf stumper eller skal det helst være originalt ? Og kan min mekaniker ven som ikke er Vant til at skrue på Mitsubishi sættes på opgaven uden jeg ligger søvnløs over om det er lavet ordenligt ? Hvad tænker i ?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Tandrems skift Lancer 2.0 sport wagon 8 år 1 måned siden #29038

Ja , hvis du tillid til din kammerat er det vel ok at han gør det ,og nu kan jeg se der står herlev og så ringer alarmklokken for mig , prøv at finde et værksted længere syd på da værksteds prisen er noget anden og her på Lolland er prisen ca.det 1/2 :woohoo: og jeg ved godt at det tager ca 11/2time at kører her ned. så der er flere muligheder.

PS der er en FED bil sådan en lancer , jeg havde også en 2,0 stw
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden af flyvende_lollænder.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Tandrems skift Lancer 2.0 sport wagon 8 år 1 måned siden #29039

Tak for svar Er det nok bare at sætte den på mærkerne og skifte til det nye ? boltene skal vel os spændes med det korrekte moment ? Kan du eventuelt anbefale et værksted som kan lave det til en fornuftig pris og som ved hvad de laver ? Jeg kører gerne for at spare et par tusinde kr
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden af Lancerwagon.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Tandrems skift Lancer 2.0 sport wagon 8 år 1 måned siden #29040

  • Speedex
  • Speedex's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 281
  • Modtagne TAK: 2
Synes også det som et voldsomt "tilbud", mener jeg gav 5500,- for min '94 Lancer (Vestjylland)
Og husk nu at få vandpumpen skiftet.

Mvh. Speedex
En Toyota er sikrest i garagen ! se dèt er 112 % i orden ! !

225 km/t i en Mitsubishi 3000 GT, det dur !!
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Tandrems skift Lancer 2.0 sport wagon 8 år 1 måned siden #29045

Jeg har undersøgt sagen og har på Lolland kan du få et komplet tandrem skift med vandpumpe for 7000.- PÅ et aut.mitsubishi værksted.
hvad mener du om det? Der er da lidt at spare ;) ;) .

Du er velkommen til at skrive på 20742006. Mvh Torben.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Tandrems skift Lancer 2.0 sport wagon 8 år 1 måned siden #29050

Det lyder rigtig godt og tusind tak for hjælpen :)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.155 sekunder