Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Højoktanbenzin i en CAO 1,6 Colt fra 1995

Højoktanbenzin i en CAO 1,6 Colt fra 1995 16 år 8 måneder siden #2888

• 's profilbillede
Hej Alle

Jeg vil bare høre hvad jeres erfaringer viser med hensyn til brug af højoktanbenzin fra diverse benzinselskaber?
Giver det lidt eller er det bare spild af penge?
Jeg kører pt med afskærmet KN luftfilter og udstødning (har henholdsvis givet 3 og 8 kmh på toppen)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Højoktanbenzin i en CAO 1,6 Colt fra 1995 16 år 8 måneder siden #20120

• DangerDane
  • DangerDane's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Jeg har selv haft gode erfaringer med V-Power 99 fra Shell både i min gamle og "nye bil". Har ikke haft adgang til rullefelt så at jeg har kunne måle bilen. Men bilen har virket mere livlig og være villig til at tage gas samt at den har haft en noget mere rolig tomgang og en smule mere stille gangkultur.

Højoktanbenzin i en CAO 1,6 Colt fra 1995 16 år 8 måneder siden #20121

• Dani
  • Dani's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 3
Jo, min har også fået en noget mere rolig tomgang, det kan jeg tydeligt mærke når jeg tanker noget andet.
Danigalant.dk

Hvid Dynamic 4x4, 1991
Grøn Dynamic 4x4, 1992
Sort Dynamic 4x4 med VR4 gearkasse og bagtøj, 1989, er ved at blive bygget om til race med 450HK turbo motor.

Højoktanbenzin i en CAO 1,6 Colt fra 1995 16 år 8 måneder siden #20122

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Dani skrev:
Jo, min har også fået en noget mere rolig tomgang, det kan jeg tydeligt mærke når jeg tanker noget andet.

Har samme erfaring Har kørt V-Pover siden det kom frem og syntes det er det bedste måske dyrere men kører så også længere på literen 8) :D
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Højoktanbenzin i en CAO 1,6 Colt fra 1995 16 år 8 måneder siden #20123

• DangerDane
  • DangerDane's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Nully skrev:
Dani skrev:

Har samme erfaring Har kørt V-Pover siden det kom frem og syntes det er det bedste måske dyrere men kører så også længere på literen 8) :D

Det er faktisk ret sjovt. For Shell siger selv at det ikke er det VPower er lavet for :P . Det er kun lavet for performance skyld, og der er faktisk ikke noget i benzinen der gør at du burde kører længere på literen. Men de siger også selv at de da kun er glad for at andre har den sidegevinst ud af skiftet :P

Højoktanbenzin i en CAO 1,6 Colt fra 1995 16 år 8 måneder siden #20124

• Billen
  • Billen's profilbillede
TNFS skrev:
Nully skrev:
Dani skrev:

Det er faktisk ret sjovt. For Shell siger selv at det ikke er det VPower er lavet for :P . Det er kun lavet for performance skyld, og der er faktisk ikke noget i benzinen der gør at du burde kører længere på literen. Men de siger også selv at de da kun er glad for at andre har den sidegevinst ud af skiftet :P

Ja jeg må sq osse hoppe med på :bolge: og sige at carismaen har fået en hel del bedre optræk samt den kører omkring 80 km længere på en tankfuld med mig bag rattet, så jeg er imponeret selvom det koster lidt mere end alm benzin.

Men det er jo bare at kikke en tur forbi den "gamle" tråd vedr. V-Power :wink: www.mitsubishi-klub.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=11259
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.189 sekunder