Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Tuning af 1,6'er

Tuning af 1,6'er 16 år 8 måneder siden #19907

• Mathæus
  • Mathæus's profilbillede
Har prøvet at illustrere det efter bedste evne. Er ret sikker på at nummeret står på på blokken heromkring (ca. nede midtpå)
Kan godt være lidt angrebet af rust og sådan, så en stålbørste er ikke et dårligt trick.
Vedhæftninger:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Tuning af 1,6'er 16 år 8 måneder siden #19908

• 's profilbillede
kom lige i tanke om at, grunden til at der står 4g13 i motorhjelmen, kan være fordi den har haft en frontskade, hvor man så bare har fået en motorhjelm fra en 1,3... der er faktisk også en anden måde at se på den om det er en 1300 eller en 1600.. 1600 køre med luftmængdemåler, det gør en 1300 ikke, den sidder lige efter luftfilterkassen, så hvis der går et stik til med 5-7 ledninger op på luftfilter slangen, så er det en 1600..

Tuning af 1,6'er 16 år 8 måneder siden #19909

• DangerDane
  • DangerDane's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Har en luftmassemåler, det er jeg næsten 100%. Men dvs hvis at motorhjelmen har været skiftet så er de tal i den fuldstændigt ubrugelige?.

For jeg prøver nemligt at finde den rigtige farvekode til min bil så at jeg kan bestille noget lak til den.

Tuning af 1,6'er 16 år 8 måneder siden #19910

• Billen
  • Billen's profilbillede
smut forbi en mitsubishi forhandler og få ham til at tjekke den i deres database på stelnummeret, så kan han fortælle dig hvad du vil vide om den :)

Tuning af 1,6'er 16 år 8 måneder siden #19911

• DangerDane
  • DangerDane's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Ringer bare til Hindsgaul biler imorgen tidlig :P . Tror snart jeg skal have dem på speed dial så meget som jeg snakker med dem.
Tid til at oprette siden: 0.152 sekunder