Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Mitsubishi Colt - gode råd?

Mitsubishi Colt - gode råd? 16 år 8 måneder siden #2869

• 's profilbillede
Hej

Jeg er en 18 årig knægt som gerne vil købe en bil 8)
Jeg er kommet til den konklusion, at jeg gerne vil have en Mitsubishi Colt, da den er lille, lidt sporty (ved ikke om det er mere) og er billigere i pris i forhold til andre biler med samme udstyr.
MEN.. jeg har fået øje på en fra 96' en 1.3 glxi, og jeg og min kære far har ingen forstand på biler, så hvad skal vi kigge efter på den for at se om den er velholdt og er der nogle andre gode råd og tips omkring denne mærke og model

mvh
Henrik

ps. På forhånd tak :wink:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Mitsubishi Colt - gode råd? 16 år 8 måneder siden #19867

• 's profilbillede
nok mest rust i kanterne, og at der stadig er olie på motoren, og at alt virker inklusiv abs

Mitsubishi Colt - gode råd? 16 år 8 måneder siden #19868

• Phliplip
  • Phliplip's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 3
Følgende er ikke kun for Mitsubishi Colt... det er nærmere en generel finger regel for brugtbil køb ;) Andre kan spæde til hvis de har lyst!

Husk når i test kører den at alle gear virker og den går let i gear (inkl. bakgear), alt elektronisk virker..

Tag den ud på en stor parkeringsplads, og lav fuld udslag på rattet til venstre, der skal ikke komme nogen mislyde, så som KLONK og andet.. når i slipper rattet skal den rette op af sig selv. I gentager det mod højre.

Er udstødningen tæt, kommer der mislyde fra motoren osv. Og hvordan trækker den.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.173 sekunder