Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Hjulmøtrikker til alufælge på Space Star 01

Hjulmøtrikker til alufælge på Space Star 01 9 år 6 måneder siden #28482

  • Lundgren
  • Lundgren's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
  • Indlæg: 2
Vær hilset ærede Mitsubishi-medejere.

Jeg er blevet indehaver af en brugt Mitsubishi Spacestar 1,6 fra 2001. Ju-huuu! :P
I den anledning tilbød.forhandleren at smide et sæt fælge med splinternye vinterdæk med i købet for en 1000 krone. Det kunne jeg jo ikke sige nej til.
Det skal nok lige siges at det første gang jeg har handlet brugt bil og kender ikke så meget til alt det tekniske, men vil gerne!
Jeg bliver jo klogere hele tiden - så klog at jeg nu har fundet ud af at de fælge jeg har købt, åbenbart er originale alufælge (15" monteret med 195/55R15 vinterdæk) - og som også passer til Carisma, kan jeg forstå.- de skal istedet for de almindelige koniske møtrikker, bruge nogle helt specielle lukkede møtrikker med skive eller flange forneden som skal fiksere fælgen centralt i bolthullerne, gætter jeg - (i kender dem sikkert?). Disse møtrikker er ikke til at opdrive, medmindre jeg vil handle nye møtrikker hos Karvil Biler her i Odense.
De vil eddersparkeme have 69 kr. stykket!! og det kan vel for helvede ikke være rigtigt at jeg skal punge yderligere 1000 kr.ud på møtrikker alene??!! :sick:
Jeg har ringet til alle ophuggere i området, men ingen gevinst. Jeg har pløjet internettet igennem forfra og bagfra og det eneste jeg kan finde er ophuggere i Sverige, der har dem på lager, men som ikke vil sende til DK.

Kan nogen hjælpe? Kender i nogen som kender nogen? Eller skal jeg simpelthen den sure vej tilbage til brugtvognsforhandleren og få ham til at lade købet gå retur? Det vil jeg helst ikke, det er fede fælge! :)
Findes der alternativer? Jeg kan jo ikke bare bruge de koniske møtrikker til dem vel?
Mange spørgsmål fra en ny og lidt forvirret Mitsubishiejer - håber nogen kan hjælpe mig.

Lundgren
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Hjulmøtrikker til alufælge på Space Star 01 9 år 6 måneder siden #28484

  • eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 803
  • Modtagne TAK: 31
Jeg vil nu mene at man ikke kan sælge nogen fælge uden at få de møtrikker med som høre til dem, men det er nok bare mig ?

Hvor er du fra i landet, jeg har måske nogen til at ligge, skal bare være sikker på jeg har nok til 2 sæt, da jeg selv har et sæt originale fælge til at ligge :)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Hjulmøtrikker til alufælge på Space Star 01 9 år 6 måneder siden #28485

  • Lundgren
  • Lundgren's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
  • Indlæg: 2
Virkelig?! :) Jeg bor i Odense - det ville være så fedt hvis du har nok.
Og ja - giver dig ret - man burde ikke kunne sælge fælge uden de møtrikker eller bolte der hører til.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Hjulmøtrikker til alufælge på Space Star 01 9 år 6 måneder siden #28487

  • eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 803
  • Modtagne TAK: 31
Jeg prøver lige og kigge imorgen
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Lundgren

Sv: Hjulmøtrikker til alufælge på Space Star 01 9 år 6 måneder siden #28488

  • eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 803
  • Modtagne TAK: 31
Jeg har 16 stk, hvoraf 2 af dem mangler den skive som sidder på. Men hvis du kan finde en spændeskive som kan være der så giver det, det samme. De er der kun for at man ikke drejer malingen af fælgen når man spænder møtrikken

WP_20141114_17_54_45_Pro.jpg


WP_20141114_17_54_50_Pro.jpg


du kan få dem for 100,- inkl fragt hvis det er.

Hvis du har MobilePay så kan du overføre til 28978112

mvh.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Lundgren
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.145 sekunder