Hej igen alle
Har tidligere skrevet i denne tråd "retter ikke op", men laver lige en ny.
når jeg kører, både langsomt og hurtigt, ryster bilen og siger mærkelige lyde når jeg bremser ned og som om skiven er skæv

. Fik at vide at Euromaster i Jyderup at hjullejet og forhjuls navet ikke var samlet ordentlig, har så været forbi et autoværksted idag og de prøvede at presse det sammen, men de siger at det er samlet og presset sammen som det skal

: . Det skal lige siges i samme vænding at jeg har som sagt skiftet begge forhjulslejer foran, komplette bærearme foran, støddæmpere og kobling.
Men hva kan være årsagen til den ryster. Nogen siger skiven er skæv, den har jeg lige skiftet og prøver at dreje hjulet rundet, men kører stadig fra side til side, meget slemt i venstre side, meget lidt i højre side, prøvet at illustrere det på billedet,
Kan det være selve hjul navet i begge sider

: , nu ved jeg snart ikke mine levende råd så håber der er en eller anden der kan hjælpe mig, for er ved at blive vanvittig over det, at min dejlige bil ikke er iorden
Please
Men det ender nok med et værkstedsbesøg da jeg ikke selv kan finde den åndsvage fejl.