Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Gasspjæld

Gasspjæld 16 år 9 måneder siden #2805

• Billen
  • Billen's profilbillede
Har lige haft min risma gdi 2000 hos mitsubishi for at få renset airconsystemet og bad dem samtidig om at opdatere motorstyringen.
motorstyringen var åbenbart af nyeste ver. men de gennemtestede så hele systemet med deres tester og fandt ud af at mit gasspjæld er defekt. man kan mærke at bilen trækker meget ujævnt nogle gange og andre gange er det ikke så slemt men det er der hele tiden og nu er det helt nede fra omkring de 2000 rpm og op.
de tilbød at rense gasspjælet men har fået det gjort hos en anden mitsubishi for lidt over et år siden uden det hjalp, kun blevet værre med tiden.

er der nogen som har en ide om hvad et nyt / brugt gasspjæld det koster eller er der en anden løsning ???
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Gasspjæld 16 år 9 måneder siden #19580

• 's profilbillede
hos mitsu koster et nyt 8000, prøvede samme for ikke så lang tid siden
Vedhæftninger:

Gasspjæld 16 år 9 måneder siden #19581

• Billen
  • Billen's profilbillede
var det med det hele, moms og montering osv ?

Gasspjæld 16 år 9 måneder siden #19582

• 's profilbillede
Ja det var med alt i frederikssund

Gasspjæld 16 år 9 måneder siden #19583

• Billen
  • Billen's profilbillede
oki

Re: Gasspjæld 16 år 9 måneder siden #19584

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Billen skrev:
Har lige haft min risma gdi 2000 hos mitsubishi for at få renset airconsystemet og bad dem samtidig om at opdatere motorstyringen.
motorstyringen var åbenbart af nyeste ver. men de gennemtestede så hele systemet med deres tester og fandt ud af at mit gasspjæld er defekt. man kan mærke at bilen trækker meget ujævnt nogle gange og andre gange er det ikke så slemt men det er der hele tiden og nu er det helt nede fra omkring de 2000 rpm og op.
de tilbød at rense gasspjælet men har fået det gjort hos en anden mitsubishi for lidt over et år siden uden det hjalp, kun blevet værre med tiden.

er der nogen som har en ide om hvad et nyt / brugt gasspjæld det koster eller er der en anden løsning ???

Prøv at ringe til Søren Lindemann Abcon tror han kan hjælpe dig, mener han har opfundet en rens :D
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Tid til at oprette siden: 0.174 sekunder