Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Barnesæde og aribag.

Barnesæde og aribag. 16 år 10 måneder siden #2779

• Billen
  • Billen's profilbillede
Er der nogen som har en ide om hvad det koster at få mitsubishi til at slå passagerairbagen fra, og er det nok kun at slå den fra i instrumentbordet eller skal side airbagen i sædet også slåes fra??

eller

er det muligt at få eftermonteret en airbag tænd / sluk nøglekontakt på bilen, carisma 1,8 GDI sport fra 07. 2000??
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Barnesæde og aribag. 16 år 10 måneder siden #19346

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46

Tror ikke du kan få dem til at slå den fra, der skal udfyldes en del papirer plus du skal have det godkendt af din forsikring

Min eks ville have den slået fra i fører siden i hendes mazda 323 f fra 1999 og det var det ene papir efter det andet og hvis det var lykkedes os at få den slået fra så dækkede forsikringen ikke hvis jeg kørte bilen så vi opgav at få det gjort
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Barnesæde og aribag. 16 år 10 måneder siden #19347

• Billen
  • Billen's profilbillede
kan godt forstå i førersiden men det er jo ganske normalt at få den slået fra i passergersiden :?

Barnesæde og aribag. 16 år 10 måneder siden #19348

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Tal med dem men tror de vil sige at hvis du har en passerser der sedder der og bliver dræbt,så vil de ikke dække for den airbag kunne have reddet den der sad der :cry:
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Barnesæde og aribag. 16 år 10 måneder siden #19349

• Danni
  • Danni's profilbillede
Nu er vores nr. 2 bil godt nok en peugeot, men vi har en lås i midterkonsollen hvor vi kan slå airbaggen fra i passagersiden...

Barnesæde og aribag. 16 år 10 måneder siden #19350

• Billen
  • Billen's profilbillede
Nå - Har skrevet til mit forsikringsselskab og regner med svar fra dem senest imorgen tirsdag.

Meeen ringede lidt rundt for at høre om en pris, det ene værksted henviste til det andet osv osv men stor set alle var sikker på at det kunne lade sig gøre, til sidst blev jeg henvist til et værksted i Tåstrup :? da det ikke var til at finde et telefonnummer til dem blev resutatet at jeg ringede til Mitsubishi Danmark (importøren) og her var der ikke den mindste slinger i valsen svaret var NEJ det var ikke noget som MD på nogen måde ville stå inde for eller for den sags skyld udstede et dokument på at det kunne lade sig gøre. Begrundelsen var b.la. at sikkerheden ville forværes samt at hvis man koblede airbaggen fra ville selestrammeren stadig være aktiv, og da denne udløser et træk på omkring 110 kg - 145 kg ville den være mindst lige så farlig som en airbag hvis uheldet var ude.

Men uanset hvad så er det sq da rart at der endelig var en som kunne komme med et svar der kunne bruges!!!
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.207 sekunder