Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Legnum VR4

Legnum VR4 11 år 1 uge siden #27570

  • LabRat
  • LabRat's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
  • Indlæg: 3
Da jeg er ny i klubben og dum til forumer, er jeg ikke sikker på om dette er det rette kategori, men gode råd søges.

Jeg har købet mig en Legnum VR4 `98 (som skal afløse min Galant 2,5 V6 ´97) på Engelske plader, den skal naturligvis dansk registres. Jeg håber på én venlig sjæl herinde har lidt erfaring med dette som de vil dele med mig. Den er naturligvis højre styret og det giver lidt sjov med forlygterne, måske nogen har lidt råd om en nem løsning, der ikke omhandler indkøb af nye dyre lygter. Og så er der jo sagen med div. attester, hvis nogen ved hvor de kan opdrives på et læseligt sprog (jeg er ikke Japaner og det er synsmanden nok heller ikke).

Et hvert godt råd vil blive værdsat.
På forhånd tak.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Legnum VR4 11 år 1 uge siden #27573

  • eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 803
  • Modtagne TAK: 31
Altså, det med dine lygter, vil jeg tro den nemmeste løsning er at finde en hugger her i danmark som har en alm galant af samme model stående, og så få lygterne der fra. Vil næsten sige med sikkerhed at de passer med stik og de hele, da det bare er lygteparabolen som er ændret.

ang. det med hvad du skal gøre med papir osv fandt jeg det her: www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=2034747

Håber det kan hjælpe dig

Ellers ta og se om du kan få fat i Skat, eller kør ned til den lokale synsmand. Det kan være han kan hjælpe dig videre :)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Følgende bruger(e) har sagt tak: LabRat

Sv: Legnum VR4 11 år 1 uge siden #27577

De forlygter har vores lokale ophugger (lolland) der er 2 galanter pt. og ang afgifterne på en legnum vr4 er jeg helt blank men prøv det foreslag som er beskrevet.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Følgende bruger(e) har sagt tak: LabRat

Sv: Legnum VR4 11 år 1 uge siden #27578

  • LabRat
  • LabRat's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
  • Indlæg: 3
Jeg har allerede en alm. Galant v6 holdende jeg kan låne lygterne fra så jeg kan se om de passer før jeg ringer til ophuggeren, de skal jo tilbage igen da den snart skal sælges. Tænkte bare om der fandtes nogle små fiduser til at ændre lyskeglen. Jeg har tygget mig godt igennem skats hjemmeside, og ringet til dem et par gange (man får ikke altid samme svar på samme spørgsmål :huh: ) Men jeg tænkte på papir som erimitionstest (eller hvordan det nu staves) og eventuelle andre nødvendige godkendelser. Men i skal have mange tak for svarene, det er rart at se at der er hjælpsomme mennesker til derude :)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Legnum VR4 11 år 1 uge siden #27579

  • Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 2277
  • Modtagne TAK: 46
Synshallen kan forsyne den og vudere den som god -dårlig- middel og så sætter skat en vuderings pris ud fra det
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Følgende bruger(e) har sagt tak: LabRat

Sv: Legnum VR4 10 år 11 måneder siden #27604

  • LabRat
  • LabRat's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
  • Indlæg: 3
For at afslutte denne tråd på en ordenlig måde. Jeg fik, med held, fat i én der selv havde haft en bil af samme model, årgang og det hele og han gav mig reg.nr. på hans, og med dette gik det hele lidt nemmere.

Jeg fandt ud af at de ikke ville forsyne en bil, med bare komme til alm./told syn med den, den fik en `kan godkendes efter omsyn´ pga af en kontrol lampe :angry:

Vil lige indskyde at, der på denne model ikke er e-godkendelse og div. test der normalt skal være, men dette var ikke noget problem da den er fra før `98. Biler fra `98 og til nu, SKAL tilsyneladende have alle test´s og godkendelser (hvis denne oplysning kan hjælpe andre).

I skal alle have tak for ordene og jeres tid, bestemt en god modtagelse :)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.138 sekunder