Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Servo "Summer" når drejer til højre

Servo "Summer" når drejer til højre 16 år 11 måneder siden #2729

• 's profilbillede
Hej alle

Har en Galant 2.0 fra 98 og min servo (tror det er min servo) er ligsom begyndt at "summe", servoen "summer" ikke når jeg holder stille i tomgang eller giver lidt gas, det begynder først når jeg kører og kun når jeg drejer til højre, her snakker vi fra 10 km/t og opefter i hastighed, men jeg skal dårlig nok tænke på at dreje til højre så "summer" den :?: . Har tjekket oliestanden og den er lidt under max.. :?

Er der nogen der kan komme med et vireklig godt bud på hvad det ka være?? Har kigget rundet her i forumet men sys desværre ikke jeg kunne finde et svar fra Jer der har haft servo problemer og som sagt, jeg ved ikke helt om det er servoen den er gal med eller trækaksler, hjullejer, gearkassen osv osv :?

Håber der er nogen der kan hjælpe, evt kan jeg fanges på mail: Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Servo "Summer" når drejer til højre 16 år 11 måneder siden #19130

• Carpman
  • Carpman's profilbillede
Hvis det var servo'en den var gal med, burde den også summe når du holder i tomgang og drejer. Så mit gæt ville være at det enten er knokkelledet eller hjullejet i højre side.

Servo "Summer" når drejer til højre 16 år 11 måneder siden #19131

• 's profilbillede
OKay hmm det må jeg se at å kigget på så. Skal en tur til FDM testcenter og få tjekket bilen så der finder de den.

Tak for det
Vedhæftninger:

Hjullejer defekt 16 år 10 måneder siden #19132

• 's profilbillede
Så er det fundet ud af, det var ikke servoen, det var hjullejer i venstre side der larmede, og lidt i højre side, så de skal skiftes nu :(

Servo "Summer" når drejer til højre 16 år 10 måneder siden #19133

• Carpman
  • Carpman's profilbillede
Godt du fandt problemet.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.166 sekunder