Hej
Jeg har lige været til syn og skal stille til omsyn

.
Jeg fik at vide, at jeg skal have skiftet mit venstre forhjulsleje og det tænkte jeg at det var "billigt" sluppet, men jeg er blevet lidt klogere

.
Jeg har en Mitsubishi Galant 2.0 GLSI fra 6/1992.
Jeg ved nu, at der skal noget aftrækker værktøj til at for at tage dette hjulleje ud og for at sætte det i igen plus at man skal skille næsten hele styretøjet foran.
Det magter jeg desværre ikke selv og da jeg heller ikke har det aftrækker værtøj der skal til, så må jeg have hjælp udefra.
Det nemmeste for mig ville jo være bare at køre den til Mitsubishi, men de skal garanteret have mere for denne reparation end jeg kan få for bilen hvis jeg ville sælge den - og det vil jeg ikke.
Så mit spørgsmål til jer er:
Er der en af jer der kender en god og BILLIG mekaniker der kunne tænkes at ville hjælpe mig.
Jeg kører gerne lidt for at få ordnet denne reparation, men jeg bor i 3670 Veksø som er i nærheden af Ballerup, Frederikssund og Roskilde på Sjælland.
Lad mig meget gerne høre fra jer, da det jo er lidt af en hastesag. Jeg skal nemlig være til omsyn indenfor 1 måned.
Tak for hjælpen.
Mvh
Anders
3670 Veksø
Ps.: Jeg har en god ven som er mekaniker og gerne vil hjælpe mig, men har har ikke den nødvendige aftrækker, så hvis du har en du vil leje ud, så lad mig det lige høre også!!