Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Nu forstår jeg ingenting.

Nu forstår jeg ingenting. 13 år 1 måned siden #26590

• Mitsu-Man
  • Mitsu-Man's profilbillede
Hej allesammen.

Har lige sat en ny bilradio i galanten (2,5 avance 2002), men da jeg installerede den skete der noget underligt. Lyset i instrumentbrættet røg (LED viserne virker stadig), centrallåsen dur ikke længere, airconditionen gemmer ikke indstillingerne og starter altid på "auto mode" og lyset i kabinen er røget.

Det kan jeg ikke forstå, hvorfor skulle skyldes bilradioen.

Nå, jeg kører bilen til et værksted at viser symptomerne og forklarer, og mekanikeren synes det lyder som om, det nok er centrallås styringen der er røget, og siger, at et nyt koster ca. 4.000 kr. Lyder dette rigtigt i Jeres ører?

Kan det ikke være andet? Måske noget mere harmløst som et relæ der er røget eller noget?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Nu forstår jeg ingenting. 13 år 1 måned siden #26592

• Søren :-)
  • Søren :-)'s profilbillede
Har du kigget alle dine sikringer igennem har prøvet det samme på en anden bil og der var der en sikring der var røget og efterfølgende måtte den nulstilles

Sv: Nu forstår jeg ingenting. 13 år 1 måned siden #26598

• Morten
  • Morten's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 10
Er det ikke den der på gamle galanter hedder ETACS?

Og jo det kan sikkert godt være en sikring et sted.
men der er jo kun den hårde måde og gå dem alle igennem.

Det kan godt være den box der ikke virker, men det er jo ikke det samme som den er gået i stykker.
Jeg ville nokm ikke bruge 4000 før jeg var sikker på det var den box. Mekanikere kan godt lide bare at skifte ting indtil det løser sig og så få kunden til at betale alle delene også dem der ikke var istykker.
Det er ihvertfald min erfaring.
Celeste 1600 ST 1980
Galant VR4 1991
Carisma GDI auto 1999
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.195 sekunder