Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Hvilken bil har jeg???

Hvilken bil har jeg??? 17 år 1 måned siden #2621

• Sigmac
  • Sigmac's profilbillede
Hej
Hvordan ser jeg hvilken bil jeg har?
Jeg har kikket lidt på bilens bagklap og dens emblem syntes jeg ikke ligner et GLSI logo? nu behøver klappen jo ikke stamme fra den bil, men taget i betrakning af at den kun yder 97hk som svare til en GLS model ville jeg gerne vide om man kan se modellen via stelnummer?
JEg har vedhæftet logo omris jeg hurtig tejnede, er der evt. nogen der kender det logo?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hvilken bil har jeg??? 17 år 1 måned siden #18395

• 's profilbillede
registrerings attesten?

Står det ikke på den?

Hvilken bil har jeg??? 17 år 1 måned siden #18396

• 's profilbillede
Hvis ikke det står på registreringsattesten så kan den lokale mitsubishi-pusher hurtigt fortælle dig det ud fra dit stelnummer :wink:

Hvilken bil har jeg??? 17 år 1 måned siden #18397

• Sigmac
  • Sigmac's profilbillede
en ting er hvad bilen er registraret til en anden er hvad den egenlig er! derfor jeg spøger!
Den var også registraret til at havde træk, men det var der ikke mange spor efter!
Nå jeg vil da prøve mitsubishi så

Hvilken bil har jeg??? 17 år 1 måned siden #18398

• Billen
  • Billen's profilbillede
der er sq nok nogen som har kommet til at bytte om på 2 stelnumre i sin tid da bilen blev indregistreret :gear:

stod i sin tid i lære hos nissan på amager (autonorden) og her havde man fået byttet om på papirene på 2 sprit nye biler af samme model og farve osv. Det var først efter et halvt år fejelen blev opdaget pga der var en som krøllede den ene bil i et uheld. Puha det skabte problemer mht forsikringen, heldigvis var begge biler i samme forsikringsselskab men det kostede nissan en bunke penge at få rettet op på fejlen :bat:

Hvilken bil har jeg??? 17 år 1 måned siden #18399

• 's profilbillede
Det er ikke kun Nissan der har lavet den fejl. Skulle lave motor på min storebrors Galant fra ´89 og på reg.att. stod der det var en 1.8 GlsI og den var solgt brugt til ham af Helle biler i Kolding(Mitsu. forhandler) Problemet var bare det var en 2.0 GlsI og det havde det alle dage været, men den var fra ny blevet indregistreret som en 1.8. Kæft et bøvl vi havde med at få det lavet om og det selv om det ud fra stelnummeret klart fremgik at det altid havde været en 2.0 :cry:
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.155 sekunder