Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Abcon kuren prøvet.

Abcon kuren prøvet. 17 år 1 måned siden #2608

• Jeppe
  • Jeppe's profilbillede
Mange tak for "fiffet" med Abcon til gear ks. :P Det har helt klart hjulpet,må så håbe det holder et godt stykke tid. :punk:
Tror motoren snart får en tur også...
Lørdag formiddag står jeg klar ved thansen(Kolding syd),finder hurtig hvad jeg skal bruge,siger at som medlem af MITZU gir det jo 10%,så er svaret at det kender han ikk noget til,havde skrevet medl nr ned,har jo ikk fået medlems kort endnu, :fuk: ,men det var han sgu meget ligeglad med.Øh, måske det bare er noget jeg har drømt eller hva?????? :rooleyes:

Rigtige mænd under 40 kører v6
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Abcon kuren prøvet. 17 år 1 måned siden #18257

• Carpman
  • Carpman's profilbillede
Lyder godt det virkede :D

Abcon kuren prøvet. 17 år 1 måned siden #18258

• Danni
  • Danni's profilbillede

Re: Abcon kuren prøvet. 17 år 1 måned siden #18259

• Lau
  • Lau's profilbillede
Jeppe skrev:
Mange tak for "fiffet" med Abcon til gear ks. :P Det har helt klart hjulpet,må så håbe det holder et godt stykke tid. :punk:
Tror motoren snart får en tur også...
Lørdag formiddag står jeg klar ved thansen(Kolding syd),finder hurtig hvad jeg skal bruge,siger at som medlem af MITZU gir det jo 10%,så er svaret at det kender han ikk noget til,havde skrevet medl nr ned,har jo ikk fået medlems kort endnu, :fuk: ,men det var han sgu meget ligeglad med.Øh, måske det bare er noget jeg har drømt eller hva?????? :rooleyes:

Rigtige mænd under 40 kører v6

Medlemskortet er næsten på vej. Det ligger i hvert tilfælde i en kuvert og venter på at jeg husker at tage det med i postkassen ;) Skal se om jeg kan huske det i morgen tidlig. :oops:

carpman,lau,danni, 17 år 1 måned siden #18260

• Jeppe
  • Jeppe's profilbillede
Mange tak for respons...
:lol:

Bare tag det roligt,ingen stress, mht mdl. kort... :fuk:
Lige et par spørgsmål.Købte dyret januar i år,motor gået nu,115000,tandrem skiftet ved 63000, dobbelt tjekket det,men min ven steen, hos autogenbrug Knudlund, Them,som jeg varmt kan anbefale,som spurgte mig om jeg ville bruge gummi der er tre år gammel. :kiss: Øh, hva siger i????? Skal jeg få tandrem skiftet?
Lidt info. Bilen runder snart 300. købte dytten fordi der var skiftet motor.
Næste spørgsmål. det var et forbandet møg svin som jeg købte af,bilen lignede en ko stald inden i,mangler faktisk kun nye sæder,både for og bag ?Nogle ide hvor og hvad det ku løbe op i ? Ellers er dytten sgu voldsom fin,efter 1000 liter ajax, knofedt,osv.Probs, med min bærbar, ellers var billederne klar, men må til nød, hvis jeg skynder mig,låne juniors - læs 14 år- :twisted: pc... Så jeg,er nok ikk så hurtig,konen gir mig nok ret, til at få tjekket svarerne. PS. dytten er 2.0 v6 93.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.200 sekunder