Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Colt har start problemer

Colt har start problemer 17 år 1 måned siden #18223

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Ja den sidder bare med de 2 skruer,det er tit at boksen bare ikke virker lige pludselig når den skal startes,det er det samme med tandremmem den går i det øjeblik man slukker motoren og vil starte igen næste dag så vil den ikke :cry:
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Colt har start problemer 17 år 1 måned siden #18224

• 's profilbillede
Så kom styreboksen ud af bilen...det var lige så nemt som du sagde. Anyway her er nr du skal bruge: MD175667

Vil man kunne se på printpladen at den er i stykker? Tog låget af men kunne ikke se noget væske eller andet der kunne indiker en defekt men derfor kan der jo sagtens være en :? .

Håber du har en boks med det nr på lager.

Mvh

Henrik Hess

Colt har start problemer 17 år 1 måned siden #18225

• 's profilbillede
Så skriver jeg endnu engang....gav de 3 stik noget kontakt rens og monterede boksen igen....nøglen blev drejet og motoren startede uden problemer.....prøvede at slukke og starte igen hvilket den osse gjorde....kan det bare ha været dårlig forbindelser der gjorde den ikke kom igang før eller?

Colt har start problemer 17 år 1 måned siden #18226

• 's profilbillede
Det var ikke styreboksen der var problemet. Det er strømfordeleren. Indmaden er gået ret så meget i stykker så tager ud til huggeren i morgen får fat i en ny. Snakkede med mitsubishi i silkeborg og de kunne fortælle at de aldrig har haft problemer med styreboksen på en colt men derimod er der en del problemer med dem på galanter.

Så ingen grund til en ny styreboks.

Ellers mange tak for hjælpen Nully. Det er en fed klub den her og helt sikkert ikke sidste gang jeg besøger jeres side.

Mvh Henrik Hess

Styreboks. 17 år 1 måned siden #18227

• 's profilbillede
Ville lige komme med et indslag, selvom at du har fundet fejlen, alle de fejl du har beskrevet at din colt laver, det er som om du beskriver min colt enda med den samme motor, det relæ du kan hører klikker sidder lige nede under radioen, jeg døjede med det samme og jeg skiftede alle mulige dele, og mitsuværkstedet havde ingen anelse om hvad det var, det var kun engang imellem at den gjorde det, lige pludselig døde den bare, og så kunne man bare pumpe løs på starteren men uden held først på et eller andet senere tidspunkt kunne man være heldig at få den igang. Jeg skilte osse styreboksen ad, kunne ikke se noget, men valgte alligevel af skifte den da jeg var ved at løbe tør for ideer, og der har ikke været noget siden. bare hvis det nu er at den gør det igen, eller at der er andre der har det samme problem, ville jeg, som Nully osse siger, prøve styreboksen. håber det kan være nogen til hjælp, god fornøjelse.

Colt har start problemer 17 år 1 måned siden #18228

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Henrik Hess skrev:
Det var ikke styreboksen der var problemet. Det er strømfordeleren. Indmaden er gået ret så meget i stykker så tager ud til huggeren i morgen får fat i en ny. Snakkede med mitsubishi i silkeborg og de kunne fortælle at de aldrig har haft problemer med styreboksen på en colt men derimod er der en del problemer med dem på galanter.

Så ingen grund til en ny styreboks.

Ellers mange tak for hjælpen Nully. Det er en fed klub den her og helt sikkert ikke sidste gang jeg besøger jeres side.

Mvh Henrik Hess

Godt den kører igen,ellers er du velkommen til at vende tilbage, og det var det nummer jeg skulle bruge
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Tid til at oprette siden: 0.160 sekunder