Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Motorolie til en 4g92

Motorolie til en 4g92 17 år 2 måneder siden #18135

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
Ja det håber jeg da han gør hehe, men der er jo heller ikke noget at komme efter for det virker jo :P
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Motorolie til en 4g92 17 år 2 måneder siden #18136

• 's profilbillede
I forbindelse med olieskiftet har jeg også indkøbt ventildækselpakning, da min er lidt utæt i et af hjørnerne. Der fulgte 4 gummiringe med som jeg ikke rigtig ved hvad de skal bruges til da det er første gang jeg skal skifte sådan en pakning.

Hvad bruges 4 gummiringe til??
Er pakiningsskiftet lige til, eller er der ting jeg skal være opmærksom på. Hvad skal jeg afmontere før jeg skruer dækslet af?

Motorolie til en 4g92 17 år 2 måneder siden #18137

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
De fire gummi ringe er til dækslet hvor tændrørene går ned :lol: det er tydeligt når du tager det af og vender det om 8)
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Motorolie til en 4g92 17 år 2 måneder siden #18138

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Men husk nu at køre motoren varm inden OSC hældes i, ellers virker det ikke optimalt..

Motorolie til en 4g92 17 år 1 måned siden #18139

• 's profilbillede
Da jeg skulle til at skifte ventildækselpakningen fandt jeg ud af at på indersiden af (under) ventildækslet af der et brunlig lag af olie der sidder fast.

Er det noget jeg bør rense selv (i så fald med hvad?) eller tager abcon sig af det?

PS.
Er der nogen herinde der har oplevet at de har købt en spejlvendt ventildækselpakning? Jeg synes ikke jeg kan montere min, så jeg rensede bare den gamle da den viste sig at være intakt.

Motorolie til en 4g92 17 år 1 måned siden #18140

• Billen
  • Billen's profilbillede
oli skrev:
Da jeg skulle til at skifte ventildækselpakningen fandt jeg ud af at på indersiden af (under) ventildækslet af der et brunlig lag af olie der sidder fast.

Er det noget jeg bør rense selv (i så fald med hvad?) eller tager abcon sig af det?

PS.
Er der nogen herinde der har oplevet at de har købt en spejlvendt ventildækselpakning? Jeg synes ikke jeg kan montere min, så jeg rensede bare den gamle da den viste sig at være intakt
.

er du sikker på at du har vendt den rigtigt :wink:
Tid til at oprette siden: 0.153 sekunder