Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: One Two Pipe udstødning

One Two Pipe udstødning 17 år 2 måneder siden #18042

• 's profilbillede
Tak for de mange fine indlæg med jeres erfaringer. Jeg har desuden lige købt udstødningen (den med dobbelt udgange 2 x 90mm). Jeg fik også mellemrøret med i prisen (standard, ikke fra otp) og monteringssæt.

Nu er jeg spændt på at se hvordan de 2 x 90 udgange passer med min standard bagkofanger. De er tæmmelig store og ved ikke om der plads nok.

Vil der være en mærkbar forskel hvis jeg også smed racerkat som Mathæus? Eller giver sådan en kat ingenting. Jeg overvejede at fjerne katten, da det skulle give en hel del, men det er vis ikke helt lovligt.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

One Two Pipe udstødning 17 år 2 måneder siden #18043

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
tror ik du skal forvente at få hk ved at fjerne katten, da en sugemotor normalt skal have lidt modstand i udstødningen. Du kan enda risikere at miste hk ved at fjerne den.

One Two Pipe udstødning 17 år 2 måneder siden #18044

• 's profilbillede
Ok, jeg har også hørt at man ikke skulle gøre fordi motoren er indstillet med at køre med lige præcis den kat der sidder derpå

One Two Pipe udstødning 17 år 2 måneder siden #18045

• Mathæus
  • Mathæus's profilbillede
Ville lade kat'en blive siddende. På en standard motor er der ikke noget at hente ved at pille den af -
Og så koster det kassen hvis ordensmagten finder ud af det.
Ved ikke hvor meget kat'en drosler med en OTP udstødning (hvis den overhoved drosler) men hvis du vil opgradere så køb en racer-kat - bedre for din pengepung og miljøet.

Har også 2x90 afgang på. Ser lidt "overkill" ud synes jeg, men hva. Havde ingen probs det første halvanden år jeg kørte med den. Men når ophøngene giver sig lidt så rammer den imod bagkofangeren og laver en fandens støj...

One Two Pipe udstødning 17 år 2 måneder siden #18046

• 's profilbillede
Mathæus du har vel ikke et link til el. et billede hvor jeg kunne se din 2x90 bagpotte monteret på colten. De 2 billeder af colten du har her på siden viser det ikke rigtigt.

One Two Pipe udstødning 17 år 2 måneder siden #18047

• Mathæus
  • Mathæus's profilbillede
Sorry ventetiden - ville have skrevet noget med at jeg lige skulle have vasket bilen, men det er jo ret tydeligt at jeg heller ikke nåede det... 8)

Ved godt billederne ser lidt underlige ud, men bare 2xklik på dem, så skulle de være der i de rigtige farver...
Vedhæftninger:
Tid til at oprette siden: 0.201 sekunder