Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: One Two Pipe udstødning

One Two Pipe udstødning 17 år 2 måneder siden #18048

• 's profilbillede
Mathæus mange tak for billeder, jeg var bage for at 2x90 var for store til std. bagkofanger men kan se at de lige kan være og det ser faktisk godt u. tak for det.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

One Two Pipe udstødning 17 år 2 måneder siden #18049

• Billen
  • Billen's profilbillede
med fare for hængning for kritik af OTP'en......

hvorfor er begge afgangshuller IKKE lige sorte :shock: :shock:

hvis uds. gassen, som den da burde, havde lige stort flow gennem begge rør så burde de da have samme farve :idea:

One Two Pipe udstødning 17 år 2 måneder siden #18050

• Mathæus
  • Mathæus's profilbillede
Billen skrev:

hvis uds. gassen, som den da burde, havde lige stort flow gennem begge rør så burde de da have samme farve :idea:

Ja, det irriterer også mig en del (dog ikke nok til at jeg lige har smidt lidt farve i venstre rør). Det er fordi bagpotten ligger på tværs af bilen, så udstødningen lige drejer 90 grader inden den rammer afgangen. Så gasserne vælger (så at sige) det nemmeste rør som altså er det højre... Men jo, det ser vildt dumt ud...

One Two Pipe udstødning 17 år 2 måneder siden #18051

• Billen
  • Billen's profilbillede
:teasing: nu er jeg streng...... det ligner sådan en eftermontering på en mondeo hvor der er kommet afgangsrør i begge sider men kun gas ud af det ene :teasing:
:bat: :fart1: :123:

One Two Pipe udstødning 17 år 2 måneder siden #18052

• Mathæus
  • Mathæus's profilbillede
Billen skrev:
:teasing: nu er jeg streng...... det ligner sådan en eftermontering på en mondeo hvor der er kommet afgangsrør i begge sider men kun gas ud af det ene :teasing:
:bat: :fart1: :123:

I know :oops:

One Two Pipe udstødning 17 år 2 måneder siden #18053

• 's profilbillede
Mathæus skrev:
Billen skrev:

Ja, det irriterer også mig en del (dog ikke nok til at jeg lige har smidt lidt farve i venstre rør). Det er fordi bagpotten ligger på tværs af bilen, så udstødningen lige drejer 90 grader inden den rammer afgangen. Så gasserne vælger (så at sige) det nemmeste rør som altså er det højre... Men jo, det ser vildt dumt ud...
hehe det får man ud af at købe en "billig" udstødning, køre med sebring potte på min colt, og den bliver lige sort i hver rør. sys at OTP er en gang klyt og klamp men det er bare min mening..
Tid til at oprette siden: 0.208 sekunder