Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Hjulophæng Sigma..

Hjulophæng Sigma.. 17 år 3 måneder siden #2546

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Hey..

Hvad type hjulophæng er der foran på en Sigma? Er det MacPherson eller multilink?

Kunne nemlig godt finde på at investere i sådan en, men er lidt bange for den, hvis der er multilink, da det ikke kan købes uoriginalt :(
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: Hjulophæng Sigma.. 17 år 3 måneder siden #17842

• 's profilbillede
Cocacola skrev:
Hey..

Hvad type hjulophæng er der foran på en Sigma? Er det MacPherson eller multilink?

Kunne nemlig godt finde på at investere i sådan en, men er lidt bange for den, hvis der er multilink, da det ikke kan købes uoriginalt :(

hvis du er bange for det så skkal du IKKE købe sigma,tro mig der vil komme mange flere chok til dig :-( tidligere sigmaejer,nu med galant 2,5 v6 :-)

Hjulophæng Sigma.. 17 år 3 måneder siden #17843

• 's profilbillede
Model: Mitusbishi Sigma

Opbygning: Letvægts Mc Pherson forhjulsophæng med stabilisator. Anti frontdyk. Elektronisk kontrolleret støddæmperkontrol. Multiophængt bagaksel med stabilisator. Ventilerede skivebremser på alle fire hjul. ABS for og bag. Hastighedsafhængig servostyring. 4 automatiske gear.

--

det med den hastighedsafhængige servo har jeg dog ikke lagt mærke til ...

Hjulophæng Sigma.. 17 år 3 måneder siden #17844

• 's profilbillede
En hastigsheds afhængig servo lægger man heller ikke mærke til Den virker på den måde at jo langsommere man kører jo mere virker servoen Det er jo mest ved lave hastigheder og vendinger man har brug for den og ikke når først man er kommet lidt op i fart.

På biler uden servo lægger man jo også kun mærke til den mangler ved lave hastigheder :wink:

Re: Hjulophæng Sigma.. 17 år 3 måneder siden #17845

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
galant v6 skrev:
Cocacola skrev:
Hey..

hvis du er bange for det så skkal du IKKE købe sigma,tro mig der vil komme mange flere chok til dig :-( tidligere sigmaejer,nu med galant 2,5 v6 :-)

Hvilke slags problemer har du da haft med den? Søger bare lidt info, jeg synes nemlig at det er en meget fed vogn :lol:

Hjulophæng Sigma.. 17 år 3 måneder siden #17846

• 's profilbillede
PowerBait; yes i know .. Jeg mente bare det var noget forholdsvis nyt BMW havde fundet på, og det var ikke faldet i såå god jord - men måske den på Sigma'en er lidt mere diskret i det? Jeg ved det ikke...

Jeg kan da starte med at nævne 2 ting der er generelt ved sigma..

Trækaksel / knokkelled er ikke de(t) stærkeste .. og bremserne er også glade for at blive skiftet ..
Disse kan fås uorig, men koster stadig lidt, det er jo Mitsubishi :p
Jeg har stadig et sæt nye klodser liggende til foran, jeg ikke skal bruge ... Brugt i et par dage eller lign :)

Indtil videre har jeg dog kun været glad for bilen, og synes den er det værd :)
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.200 sekunder